וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאבלט של ח"כ שאשא-ביטון נלקח - התושבים התגייסו לעזרתה

20.1.2017 / 14:20

המכשיר הנייד ובו מסמכים מעבודתה בכנסת נפל לח"כית מכולנו ליד ביתה, ונלקח על ידי אישה שצולמה. במקום להגיש תלונה, היא הסתפקה בפוסט פייסבוק - שהוביל לתוצאה משמחת. "בזכות שכניי היקרים תהיה לי שבת רגועה"

הטאבלט האבוד של ח"כ יפעת שאשא-ביטון על הכביש ליד ביתה. ספק 500
הטאבלט על הכביש, לפני שנלקח/ספק 500

בטאבלט של ח"כ יפעת שאשא-ביטון (כולנו) נשמרו תמונות משפחתיות, אימיילים שקשורים בעבודתה וגישה לפורטל הכנסת. אתמול (חמישי) היא איבדה את המכשיר ששוויו מוערך ב-2,000 שקלים ופנתה למשטרה לסייע לה בחיפושים. עם זאת, היא סירבה להגיש תלונה ובמקום זאת הסתפקה בפוסט בחשבון הפרטי בפייסבוק שבו ביקשה את עזרת מכריה.

"היום בבוקר נפל לי הטאבלט בחנייה ליד ביתי. אישה שעברה במקום אספה אותו. אודה למוצאת הישרה אם תשיב לי אותו עד מחר בבוקר. אם לא תעשה כן, אעביר את תיעוד המצלמות לטיפול המשטרה", כתבה. "זהות המוצאת מאוד ברורה במצלמות. אשמח אם נוכל להסדיר את הדברים ללא התערבות משטרתית".

עוד בוואלה! NEWS:
מועצה אזורית נגד בסיס צה"ל: "מתחמק מתשלום ארנונה עדכנית"
כך מצילה ישראל את שלטון חמאס
ללא ערכי המערב: טראמפ הבדלן ינהל את העולם כאיש עסקים מחושב

המועצה לשלום הילד: כ-130 מקרים בשנת 2014 של התעללות מורים בתלמידים. רוני כנפו
"בזכות שכניי היקרים תהיה לי שבת רגועה". שאשא-ביטון/רוני כנפו

שאשא-ביטון פרסמה גם תמונה של הטאבלט על הכביש, רגע לפני שנאסף על ידי האישה. "היו שם דברים אישיים שעבדתי עליהם, גם הצעות חוק", אמרה לוואלה! NEWS. הפוסט שפרסמה בפייסבוק זכה לעשרות שיתופים ומאות לייקים וכל עובדי עיריית קריית שמונה, העיר שבה היא מתגוררת, התגייסו לאיתור הטאבלט של הח"כית.

המאמצים והפוסט הובילו לתוצאה משמחת. האישה שמצאה את הטאבלט החזירה אותו הבוקר לשאשא-ביטון. "אני מודה לכל האנשים ששיתפו וסייעו", אמרה. "קריית שמונה היא עיר משפחתית של אנשים טובים שדואגים אחד לשני. בזכות שכניי היקרים תהיה לי שבת רגועה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully