וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחות השוטר שנהרג באום אל-חיראן: "בחיים לא הפעיל כוח שלא לצורך"

19.1.2017 / 16:45

בת אל עמדי, אחותו של רס"ב ארז לוי, שנדרס למוות בכפר הבדואי בנגב, טוענת כי נהג בהתאם להוראות. היא סיפרה בריאיון לאולפן וואלה! NEWS על ההתמודדות עם האובדן: "הוא השאיר חותם בכל מקום שהיה"

צילום: אבי כהן, עריכה: ניר חן.

"רואים בבירור, בלי צל של ספק, שהרכב דהר במהירות ופנה לעבר כוח גדול. הוא בא לפגוע בכמה שיותר אנשים. ממש לא איבד שליטה. אם היה משהו כזה קורה הוא היה מאט, אבל הוא פשוט נכנס בכל הכוח", כך טוענת בשיחה עם אולפן וואלה! NEWS בת אל עמדי, אחותו של רס"ב ארז לוי, שנדרס אתמול (רביעי) למוות במהומות בכפר הבדואי אום אל-חיראן שבנגב.

אתמול לפנות בוקר פרצו עימותים קשים בכפר כשכוחות ביטחון רבים הגיעו לפנות אותו. במהלך המהומות הגיע למקום יעקוב אבו אל-קיען עם רכבו. בשלב מסוים נחשד אבו אל-קיען בכוונה לפגע בכוחות. מכאן, נחלקות הדעות לגבי מה שאירע. המשטרה טוענת כי הוא לא עצר לבקשות השוטרים, שעט לעברם ודרס את השוטר לוי, ואילו משפחתו ועדי ראייה טוענים כי קודם השוטרים ירו לעבר הרכב ולאחר מכן אבו אל-קיען התקדם במהירות לעבר השוטרים, ככל הנראה אחרי שאיבד את שליטתו על הרכב.

רס"ב לוי הובא אתמול למנוחות בנוכחות מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך והשר לביטחון הפנים גלעד ארדן. הוא הותיר אחריו שני ילדים ואישה. "ארז היה ילד שתמיד עזר לכולם", העידה אחותו בת אל. "אנשים מציפים בהודעות ושואלים ומספרים, ואני מבינה כמה שהיה מדהים. חוץ מהתא המשפחתי הוא השאיר חותם בכל מקום שהיה". היא סיפרה כי לשבעה הגיע אדם מבוגר ושקט שהכיר את ארז לתקופה קצרה בבית החייל. "הוא אמר כמה הוא עזר ותרם, ושתמיד יזכור את החיוך שנכנס לו ללב".

לקריאה נוספת:
מאות בהלוויית השוטר שנהרג; אלמנתו: "אלוהים, עקרת לי את הנשמה"
"ללא חוק, ללא אלוהים וללא שלטון": ההידרדרות של אום אל-חיראן
"מה, אנחנו בעזה? אנחנו ישראלים": הסערה באום אל-חיראן מסרבת לגווע

ארז לוי, שנהרג בעימותים בכפר אום אל-חיראן בנגב,  18 בינואר 2017. באדיבות המשפחה
החיוך שלו נכנס ללב. השוטר שנהרג/באדיבות המשפחה

על שירותו במשטרה אמרה כי מהיכרותה עם אחיה הוא "בחיים לא היה עושה שימוש בכוח שלא לצורך. הוא תמיד עשה את התפקיד שלו על הצד הטוב ביותר והיה מלא באהבת אדם. מלאך שלי בינינו. הוא לא בא לגרום לסיבוכים והם באו רק כדי לאבטח וחבל שהרוחות שם התלהטו וזה הלך לכיוון הזה".

היא העידה כי קשה מאוד לילדים. "הם היו מאוד קשורים אליו. לא משנה כמה תרם ביחידה, הוא היה אב למופת. ממש לדוגמה. הם לא הלכו לישון בלי שטייל איתם והיה איתם. חייכתי עכשיו כי פתאום אני חושבת שהוא היה בן אדם מואר שתמיד חייך", סיפרה בת אל.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
הכפר הבדואי אום אל-חיראן. ינואר 2017. בני בן סימון
אום אל חיראן, היום/בני בן סימון
עימותים בכפר אום אל-חיראן בנגב,  18 בינואר 2017. רויטרס
העימותים באום אל חיראן, אתמול/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully