וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: צפו במפלי הקרח המרהיבים בסין

16.1.2017 / 11:24

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

ראש הממשלה נתניהו התייחס אמש בדף הפייסבוק שלו ליחסים שלו עם מו"ל ידיעות אחרונות, נוני מוזס. לדבריו, הוא לא פעל לקידום חוק ישראל היום ואף פירק בגללו את הממשלה.

נשיא ארצות הברית היוצא, ברק אובמה, אמר הלילה (שני) כי אישור החלטת מועצת הביטחון של האו"ם נגד ההתנחלויות בחודש שעבר לא יצרה שבר משמעותי ביחסים בין ארצות הברית לישראל. זאת, למרות הביקורת החריפה שנמתחה מצד ישראל, ובפרט מצד ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד
המעצמה, על כך שלא הטילה וטו שיבטל את הצעת ההחלטה.

"אני לא חושב שזה גרם לקרע ביחסים בין המדינות", אמר הלילה אובמה בריאיון לתכנית "60 דקות". "אם מישהו חושב שנתניהו זעם בגלל ההחלטה – אז הוא זעם פעם אחר פעם לאורך כל תקופת הכהונה שלי".

לפחות 32 בני אדם נהרגו הבוקר בהתרסקות מטוס מטען של חברת התעופה הטורקית "ACT" בקירגיזסטן. מרבית ההרוגים הם תושבי העיירה מאנאס שבתיהם סמוכים לזירת ההתרסקות.

עמק שקט בדרום מערב בייג'ינג מנצל היטב את הכפור החורפי כדי למשוך אליו תיירים מכל רחבי העולם, לחזות במפלי הקריסטל האדירים שלו. חלק מהמפלים במקום הם מלאכותיים, אולם רבים מהם נוצרו בשל הקור והשלגים הכבדים.

תחזית מזג האוויר: היום תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully