וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: גולש תיעד את עצמו קורס בתוך מפולת שלגים

15.1.2017 / 15:17

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה! NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

אזרח סודן חשוד כי פרץ לבית משפחה בפתח תקווה, טען בפני הבת בת ה-12 שרצח את כל משפחתה וניסה לאנוס אותה בעודו מאיים שירצח גם אותה – כך עולה מחקירת המשטרה כפי שנשטחה היום (ראשון) בבית משפט השלום בראשון לציון. החשוד, ראשיב איברהים עבדאללה, ככל הנראה תקף את הילדה מינית וזו נאבקה בו אף שנתן לה לחשוב כי אין מי שיסייע לה – עד שאביה נכנס לחדר והבריח את האיש. בית המשפט האריך היום את מעצרו בחמישה ימים.

לפי החשד, הפורץ, שנעצר בעבר בחשד לסחר בסמים ולתקיפת שוטרים, נכנס לבית המשפחה אמש במטרה לגנוב. בשלב מסוים זיהה את הילדה בחדרה, פשט את בגדיו ואיים עליה. כשאביה התעורר מקולות המאבק, ניסה להסתתר בארון של הבת. האב נאבק עם החשוד, שהצליח להימלט מהזירה.

שיתוף הפעולה בין ארגון דאעש בסיני וחמאס התחדש בעזה בידיעת מצרים – כך עולה ממסמכים שהגיעו לידי וואלה! NEWS. על פי המסמכים, אמנם חלה ירידה בשיתוף הפעולה בין הארגונים בנושא ההברחות, אך דווקא התיאום בנושאים אחרים נשמר.

שר החוץ הצרפתי, ז'אן-מארק אירו, אמר היום כי העברת שגרירות ארצות הברית לירושלים תהווה פרובוקציה, שלה השפעות רציניות. את הדברים אמר אירו במהלך ועידת השלום בפריז.

כך נראית מפולת שלגים מנקודת מבטו של גולש סנואו-בורד מאוסטרליה: הצעיר גלש בקנדה, ולפתע השלג שתחתיו החל להיסדק והוא נסחף עמו למטה. למרבה המזל הוא יצא מהתקרית המפחידה בשלום. צפו בסרטון.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully