וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלגיה: שלושה חשודים נעצרו במבצע נגד טרור בבריסל

15.1.2017 / 0:45

השלושה נעצרו בפרבר מולנבק, שממנו יצאו מחבלים שהשתתפו במתקפות הטרור בבירה הבלגית ובפריז. דוברת משרד התובע בבריסל מסרה כי לא נמצאו אמצעי לחימה בפשיטות וכי החשודים יועברו לחקירה

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(אלפים השתתפו במצעד לזכר קורבנות הפיגועים בבריסל, אפריל)

שלושה בני אדם נעצרו אמש (שבת) בסדרת פשיטות של כוחות לוחמה בטרור של משטרת בלגיה על פרבר מולנבק בבריסל, שבו חיו בעבר חשודים במעורבות בפיגועים בעיר ובפריז. על פי הודעת המשטרה השלושה יועברו לחקירה ובסיומה יוחלו האם להגיש נגדם כתב אישום או לשחררם.

דוברת משרד התובע הראשי בבריסל, אינה ואן ויימרש, אמרה כי בארבע פשיטות שערכה המשטרה בעיר לא נמצאו כלי נשק או חומרי נפץ. ואן ויימרש אמרה בנוסף כי הפעולה הסתיימה ולא מסרה מידע נוסף על אודות החשודים שנעצרו.

הרשויות בבלגיה מצויות בכוננות גבוהה מאז הפיגועים שאירעו בבריסל בחודש מרץ 2016, אז נהרגו 32 בני אדם בשני פיצוצים של מחבלים מתאבדים בנמל התעופה ובתחנת רכבת תחתית בעיר. בחודש אוקטובר דקר אזרח בלגי ממוצא מוסלמי שני שוטרים בעיר בתקרית שהוגדרה בהמשך בידי רשויות התביעה כפיגוע טרור. באוגוסט דקר גבר אלג'יראי שתי שוטרות במצ'טה בעיר שרלרואה, וארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש) הצהיר כי מדובר במתקפה מטעמו.

עוד בוואלה! NEWS:
נתניהו ומוזס סחרו בעיתונאים: "צריך לדאוג שאתה תהיה ראש ממשלה
גורמים מדיניים לקראת ועידת פריז: "ככה לא עושים שלום"
"אני חייב להיכנס לסיפור הזה": תמלולי חקירת ואנונו נחשפים

חיילים בשוק חג המולד בבריסל שבבלגיה, דצמבר 2016. AP
כוננות גבוהה. חיילים בסיור בבריסל לקראת חג המולד, בחודש שעבר/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully