וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסון רודף אסון בקיבוץ גינוסר: בת 64 שנפגעה מניידת מתה מפצעיה

14.1.2017 / 11:50

פחות מחודש לאחר שהובאה למנוחות בת הקיבוץ שנרצחה, התבשרו התושבים על מותה של רחל זוהר, שנפגעה מניידת משמר הגבול בטבריה מוקדם יותר השבוע. היא הותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים ונכדה

צילום: דוברות מד"א

(בווידאו: אותרה גופתה של תהילה נגר, בחודש שעבר)

רחל זוהר, בת 64 מקיבוץ גינוסר שלחופי הכינרת, מתה היום (שבת) מפצעיה, שלושה ימים לאחר שנפגעה מניידת של משמר הגבול בעת שחצתה את הכביש האחרון ברחוב העמקים שבטבריה. על קיבוצה נפל אבל כבד עם הידיעה על מותה של זוהר, שהותירה אחריה בעל, ארבעה ילדים ונכדה. טרם נקבע מועד להלווייתה.

לאחר התאונה ביום רביעי, זוהר טופלה בזירה על ידי צוות של מגן דוד אדום והובהלה לבית החולים פוריה בעיר כשהיא במצב קשה. לאחר בדיקה של הצוות הרפואי בבית החולים, התברר כי היא סובלת מפגיעה רב-מערכתית, ומצבה הוחמר.

עוד בוואלה! NEWS:
בן 24 נהרג בתאונת טרקטורון בגליל התחתון, חברו נפצע בינוני
נהג משאית הרג שבעה בני אדם בתאונה – ויישלח ל-4 שנות מאסר בלבד
מור מתה מפצעי התאונה - וארוסה מתקשה לעכל: "הכול נעצר בלילה אחד"

הלווית תהילה נגר, קיבוץ גינוסר. 22 דצמבר 2016. ערן גילווארג
על הקיבוץ נפל אבל כבד. הלווייתה של נגר, בחודש שעבר/ערן גילווארג

רק לפני כשלושה שבועות פקד את הקיבוץ הצפוני אסון נוסף, עם הידיעה על הירצחה של בת הקיבוץ תהילה נגר. גופתה של נגר, בת 31, נמצאה בידי עובר אורח בסמוך למושבה מגדל. חקירת הרצח, שעליה הוטל צו איסור פרסום, עדיין נמשכת. בשלב זה מסתמן כי הרקע הוא מערכת יחסים אלימה, אולם במשטרה ממשיכים לחקור מניעים נוספים ומתחקרים את קרובי הנרצחת.

בסוף החודש שעבר הובאה נגר למנוחות. אחותה, נטלי, ספדה לה: "אחותי היפה בנשים, אולי יגידו שזה חלום בלהות, אולי תגיעי הביתה עם החיוך המושלם שלך ותצחקי על כולם. אני מסרבת להיפרד ממך". יגאל, אביהן של השתיים, הוסיף: "ילדה יפה שלנו, אנחנו כבר מתגעגעים אליך מאוד. אלוהים ינקום מאה שנים לרשע שרצח אותך. אבא אוהב אותך לעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully