וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 18 שנים: אותרה תינוקת שנחטפה מבית החולים שעות לאחר לידתה

קמייה מובלי אותרה בקרוליינה הדרומית, מאות קילומטרים מבית משפחתה הביולוגית בפלורידה, בעקבות דגימת ד-נ-א. האישה שחטפה אותה כשהיא מחופשת לאחות וגידלה אותה כבתה נעצרה ועשויה להישלח למאסר עולם

קמייה מובלי, שנחטפה כשהייתה בת שעות בודדות מבית חולים בפלורידה ונמצאה כעבור 18 שנה. משטרת ג'קסונוויל, פלורידה, אתר רשמי
מובלי ביום לידתה/אתר רשמי, משטרת ג'קסונוויל, פלורידה

קמייה מובלי, נערה בת 18 שנחטפה כשהייתה תינוקת בת שעות בודדות מבית החולים בג'קסונוויל שבפלורידה, אותרה בחיים בקרוליינה הדרומית – כך הודיע אמש (שישי) השריף של ג'קסונוויל, מייק ויליאמס. לדבריו, האישה החשודה כי התחזתה לאחות, חטפה את מובלי וגידלה אותה כאמה הביולוגית, נעצרה, ואם תורשע היא עשויה להישלח למאסר עולם.

לפי השריף, מובלי אותרה בעיר וולטרבורו לאחר מידע שהגיע לרשויות דרך המרכז הלאומי לילדים נעדרים, וזוהתה באמצעות בדיקת ד-נ-א. "היא החלה לחוש לפני כמה חודשים כי היא עשויה להיות מעורבת במקרה חטיפה", אמר. "נראה כי מצבה הבריאותי הוא כשל כל נערה בת 18. האישה הצעירה הזו נחטפה כשהייתה תינוקת, והיא צריכה זמן וסיוע כדי לעכל את כל שאירע". הודעה על מציאתה של מובלי, שלמדה רק בימים אלה על שמה האמיתי וגדלה כל חייה עם שם חדש שהעניקה לה החוטפת, נמסרה למשפחה. כעת, על הנערה להחליט אם תרצה לפגוש בהם.

עוד כתבות מהעולם:
הממשל האמריקני קבע: משטרת שיקגו השתמשה בשגרה בכוח מופרז
לראשונה: חוקרי המתקפות הכימיות בסוריה הטילו אחריות ישירה על אסד
דיווח: רשת ריגול שפעלה למען ישראל נחשפה באלג'יריה

גלוריה ויליאמס, החשודה בחטיפת תינוקת לפני 18 שנים מבית חולים בפלורידה, יונאר 2016. משטרת ג'קסונוויל שבפלורידה, אתר רשמי
עשויה להישלח למאסר עולם. החוטפת גלוריה ויליאמס/אתר רשמי, משטרת ג'קסונוויל שבפלורידה

החטיפה אירעה ב-1998. גלוריה ויליאמס, היום בת 51, התלבשה כאחות וחטפה את מובלי מחדרה של אמה. האירוע זכה לסיקור תקשורתי נרחב בזמנו, ובמהלך השנים הרשויות קיבלו יותר מ-2,500 דיווחים הנוגעים לאירוע. האם הביולוגית זכתה בתביעה נגד בית החולים וקיבלה פיצוי של מיליון דולרים וחצי. מאז נולדו לה שלושה ילדים. "אנו משוחחים עם כמה אנשים שאנו יכולים כדי לנסות לצייר את התמונה של מה שהתרחש לפני 18 שנים", סיכם השריף. "שאלות רבות נותרו פתוחות".

(עדכון ראשון: 22:25)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully