וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפצע בפיגוע - ומתכוון לחזור בקרוב ליחידה: "לא ניתן להם לנצח"

8.1.2017 / 20:33

שגב להב, אחד הצוערים שנפגעו בפיגוע הדריסה בירושלים, מתאושש עדיין מהכאב הפיזי ומהידיעה שאיבד ארבעה מחבריו. כשהוא חבוש בראשו, מלווה בהוריו, הוא לא השאיר ספקות באשר להמשך שירותו ביחידה. אמו: "מה שהוא ראה בעיניים - קשה לעיכול"

צילום: רוני כנפו, עריכה: רן צימט

שעות ספורות אחרי שנפצע בפיגוע הדריסה בירושלים, נעמד הצוער שגב להב על רגליו בבית החולים שערי צדק בירושלים. מלווה ומחובק על ידי הוריו, כשמדיו קרועים ותחבושת על מצחו, הוא הודיע: "מתכוון לחזור בקרוב ליחידה, לא ניתן להם לנצח אותנו".

שרה, אמו של להב, סיפרה על החוויה הקשה של בנה, שנפגע בפיגוע שבו נרצחו קצינה ושלושה צוערים אחרים. "אנחנו בדרך הביתה. בשעה טובה מצבו של שגב השתפר והוחלט לשחרר אותו. מה שהוא ראה בעיניו היום קשה מאוד לעיכול, חבריו הטובים נפגעו מול עיניו. זה אמור היה להיות שבוע קל יחסית בקורס, ואז קרה הדבר הזה", אמרה האם.

עוד בנושא:
המקור דאעש, הניחוח אירופי: האווירה ממנה צמח המחבל מהפיגוע בירושלים
בעקבות הפיגוע קבע הקבינט: מעצר מנהלי למי שמזדהה עם דאעש
האיש שירה במחבל: "המשאית העיפה אותי, הוצאתי את האקדח - ויריתי"

שגב להב, נפצע בפיגוע הדריסה בארמון הנציב, ירושלים. פייסבוק, צילום מסך
"לא ניתן להם לנצח אותנו", שגב/צילום מסך, פייסבוק
זירת פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים, 8 בינואר 2017. רויטרס
המשאית אחרי הפיגוע בארמון הנציב/רויטרס

את הדרך הארוכה מנתניה לבית החולים בבירה, העבירה בדאגות אינסופיות. "הוא יצא לשבוע השתלמויות בירושלים. אני בדרך כלל שומעת כל יום חדשות, במקרה היום לא התעדכנתי ואז בעלי אמר שהיה פיגוע בירושלים. גילינו ששגב נפגע אחרי שהוא בעצמו סימס לנו", סיפרה. לדבריה, "הוא לא נרגע, הוא ראה את חבריו נהרגים מול העיניים שלו, חברים שהוא בילה איתם יחד בקורס אינטנסיבי כמה חודשים. הדבר היחיד שהוא הצליח לעשות זה לעמוד ולבכות".

זירת פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב בירושלים, 8 בינואר 2017. רויטרס
המשאית לאחר נטרול המחבל/רויטרס

בבית החולים שערי צדק מטופלים עדיין שלושה פצועים - שניים מהם במצב קל ואחת קשה. ד"ר עופר מרין, ראש יחידת הטראומה בבית החולים, אמר כי בשעה זו מנסים בבית החולים לייצב את מצבה של הפצועה קשה. "בשעה זו היא מנותחת. היא הגיעה מורדמת ומונשמת, עברה ניתוח ראשוני וכעת נמצאת בטיפול נוסף ביחידת הצינתורים כדי לטפל באזורים שונים שבהם היא סובלת מדימום". לדבריו, מצבה עדיין לא ייציב ונשקפת סכנה לחייה.

ארבעת ההרוגים בפיגוע הם סגן-משנה ארז אורבך, בן 20 מההתנחלות אלון שבות שבגוש עציון; סגן יעל יקותיאל, בת 20 מגבעתיים; סגן שיר חג'אג', בת 22 ממעלה אדומים וסגן-משנה שירה צור, בת 20 מחיפה.

הלווייתו של אורבך תיערך מחר בשעה 11:00 בבית העלמין בכפר עציון. הלווייתה של שיר חג'אג' תיערך מחר בשעה 14:00 בהר הרצל. הלווייתה של יעל יקותיאל תיערך מחר בשעה 15:00 בקריית שאול שבתל אביב ומועד הלווייתה של שירה צור טרם נקבע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פשיטה על בית המחבל בג'בל מוכבר לאחר הפיגוע/מערכת וואלה!, צילום מסך
ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון אביגדור ליברמן בזירת פיגוע הדריסה בטיילת ארמון הנציב, ירושלים. ינואר 2017. נועם מושקוביץ
ראש הממשלה ושר הביטחון בזירת הפיגוע/נועם מושקוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully