וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי מחלתה הממושכת: המלכה אליזבת הופיעה בציבור

8.1.2017 / 17:25

מלכת בריטניה בת ה-90 נצפתה יחד עם בעלה הנסיך פיליפ בן ה-95 כשהיא בדרכה לכנסייה, אחרי שנעדרה מטקסי חג המולד והשנה החדשה בשל צינון כבד. לאחרונה היא צמצמה את פעילותה בשל גילה המתקדם

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

אליזבת מלכת בריטניה הופיעה היום (ראשון) לראשונה בציבור מאז חלתה בצינון כבד לפני חג המולד בחודש שעבר. בעקבות המחלה של המלכה בת ה-90, היא החמיצה את טקסי החג והשנה החדשה. המלכה הגיעה היום יחד עם בעלה הנסיך פיליפ בן ה-95 לכנסיית מרי מגדלנה באחוזתה הכפרית שבמזרח אנגליה, שם היא מבלה בדרך כלל את תקופת החגים.

מסעה לאחוזתה בסנדרינגהאם בחודש שעבר נדחה ביום מאחר שהיא ובעלה נפלו למשכב, והם נסעו למקום במסוק במקום ברכבת. מחלתה גרמה לאכזבה בקרב קהל רב שהתאסף במקום כדי לראות את בית המלוכה, והיא הביאה להיעדרותה מטקס חג המולד לראשונה מזה כמה עשורים.

המלכה, שעומדת בראש הכנסייה האנגליקנית, החמיצה גם את טקס השנה החדשה שבוע לאחר מכן, ובארמון אמרו כי היא עדיין מחלימה. היא המשיכה את פעילותה ביום רביעי, כשהעניקה אות כבוד לאחד מאנשי הסגל שלה בטקס פרטי. אחרי יותר משישה עשורים על כס המלכות, המלכה צמצמה חלק מפעילותה, כולל נסיעות לחו"ל, אולם היא עדיין מקיימת את תפקידיה הממלכתיים בממלכה. בחודש שעבר נמסר מהארמון כי היא מוותרת על ראשות חלק מארגוני צדקה שבראשם עמדה.

עוד בוואלה! NEWS:
המחלה המסתורית של המלכה אליזבת - שמדאיגה את הממלכה הבריטית
אחרי מחלתה הממושכת: המלכה אליזבת הופיעה בציבור
שומר בארמון בקינגהאם העיד: כמעט יריתי בטעות במלכה אליזבת

אליזבת מלכת בריטניה ובעלה הנסיך פיליפ, 8 בינואר 2017. רויטרס
המלכה אליזבת ובעלה הנסיך פיליפ, היום/רויטרס
  • עוד באותו נושא:
  • בריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully