וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עורך דינו של נתניהו: "אין איסור לקבל סיגרים במתנה מחבר"

עו"ד יעקב וינרוט התייחס לחקירתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, והביע ביטחון בכך שתסתיים בלא כלום. "אני משוכנע שכשהחשדות יישמעו - יתברר לכולם שלא מדובר בעבירות פליליות"

יותם רונן

(בווידאו: החוקרים מגיעים לבית ראש הממשלה, אמש)

"אם חבר קרוב מביא לחברו סיגרים, אין בכך שום בדל של איסור", כך הצהיר בצהריים (שישי) עורך דינו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, יעקב וינרוט. "אני משוכנע שכשתשובות ראש הממשלה יישמעו יתברר לכל שומע שבכל הדברים האלה אין שום חשש או אבק של עבירה פלילית", מסר בהצהרה מחוץ לביתו ברמת גן, לאחר שאמש נחקר מרשו, נתניהו, במשך חמש שעות.

"אני לא יכול להתייחס לחקירות ראש הממשלה לגופן אבל אני רוצה להתייחס למה שפורסם בחלק מכלי התקשורת", פתח עורך הדין את דבריו. "ביחס לפרשה הראשונה כל בר דעת מבין שאם הביא חבר קרוב לחברו סיגרים כמתנה אין בזה ולא יכול להיות בזה שום בדל של איסור, שום בדל של עבירה פלילית", אמר.

"לגבי הפרשה השנייה מה שאני יכול לומר, שוב מתייחס לפרסומים בכלי התקשורת, שמעתי את תשובות ראש הממשלה והייתי ונשארתי רגוע. לא מדובר בכספים, בהלוואה או במשהו שמקים עבירה. אין לי שום ספק שהחקירות האלה הן חקירות שאולי הספיקו את התשובה של ראש הממשלה והוא נתן את התשובות, אבל בחשדות אין ממש".

עוד בוואלה! NEWS:
יומיים אחרי ההסתה נגד הרמטכ"ל: המשטרה לא עצרה אף חשוד
ריבלין בצל סערת הרשעת אזריה: "יש מחלוקות - אבל כולנו צה"ל"
כשברק השליך את הממלכתיות: מבט לטוויטר שמשגע את המדינה

ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס שגרירים, משרד החוץ, ירושלים. ינואר 2017. עמוס בן גרשום, לשכת העיתונות הממשלתית
"אין בדל של איסור". נתניהו/לשכת העיתונות הממשלתית, עמוס בן גרשום

הבוקר אמר אחד ממקורביו של נתניהו כי "ראש הממשלה יצא מהחקירה השנייה נינוח ורגוע. הוא אמר לי כי הפרשה השנייה היא זוטות של דברים, ונראה כי אבן גדולה ירדה מלבו", הוסיף המקורב בעקבות חקירת ראש הממשלה אתמול במעונו בירושלים, שנמשכה כחמש שעות.

נתניהו נחקר בחשד לקבלת טובות הנאה בשווי מאות אלפי שקלים משני אנשי עסקים, ובפרשה נוספת, המכונה "תיק 2000", שפרטיה עוד לא ידועים. במשטרה מסרבים לפי שעה לפרסם את זהותו של איש העסקים הנוסף שנחקר בפרשה, אך לוואלה! NEWS נודע כי מדובר באדם פרטי, ולא בן למשפחת נתניהו או אדם הנושא בתפקיד ציבורי כזה או אחר.

ארנון מילצ'ן. AP
מילצ'ן/AP

חקירתו השנייה של ראש הממשלה נמשכה אתמול כחמש שעות, כשבראש צוות החוקרים עמד גם הפעם תנ"צ כורש ברנור, מפקד היחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה). במרכז החקירה עמדה הפרשה הראשונה "תיק 1000", שעיקרה החשד כי נתניהו קיבל מתנות יקרות ערך, בין היתר סיגרים בשווי עשרות אלפי דולרים, מאיש העסקים ארנון מילצן, במספר רב של הזדמנויות.

בעדותו בפני החוקרים טען מילצ'ן כי העניק את הסיגרים לנתניהו במסגרת מערכת היחסים החברית בין המשפחות. החוקרים סבורים כי הסיגרים ניתנו במתנה, כדי לחזק את ענייניו של מילצ'ן, ואת הסרטים שהוא מפיק בישראל, בין היתר בערוץ 10, שהוא מחזיק בחלק מהמניות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully