וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: 4 שחורים התעללו בנער לבן ונכה - ותיעדו בפייסבוק

הארבעה נעצרו והואשמו בין היתר בפשע שנאה אחרי התקרית שהתרחשה בשיקגו, עירו של הנשיא היוצא אובמה. הם קיללו את טראמפ, הכו את השבוי וחתכו את קרקפתו במשך יומיים. "אירוע מחליא"

עריכה:

שלושה נערים וצעיר בן 24 שחורים ממדינת אילינוי, ארצות הברית, הואשמו היום (חמישי) בפשע שנאה אחרי שהתעללו בנער לבן עם צרכים מיוחדים ושידרו זאת בשידור ישיר בפייסבוק. הקבוצה נשמעה צעקה "שדונלד טראמפ יזדיין" ו"שהלבנים יזדיינו" בזמן שהחזיקו את הנער בן ה-18 בדירה בשיקגו. הוריו של הנער דיווחו על היעדרותו ביום שני והוא טופל בבית חולים אחרי ששוחרר.

משטרת שיקגו תיארה את התקרית כ"מחליאה", אולם בתחילה סירבה להגדירה כפשע שנאה וגררה תגובות נזעמות ברשתות החברתיות. בתקיפה, שנמשכה יומיים, הכריחה הקבוצה את הקורבן לשתות מהאסלה, חתכו חלק מקרקפתו בסכין והכו אותו בזמן שהיה קשור. בזמן שהארבעה שתו ועישנו, תועד הנער כשהוא מכונס בפינת החדר.

התקרית התרחשה אחרי אחת השנים הקטלניות ביותר בשיקגו. 762 מקרי רצח אירעו בשנה שעברה בעיר הולדתו של הנשיא היוצא ברק אובמה, ומחליפו טראמפ כבר אמר כי אם הרשויות בשיקגו אינן יכולות למגר את התופעה, עליהן לבקש סיוע מהממשל הפדרלי.

עוד ידיעות מהעולם
שנה אחרי קלן: מצוד באוסטריה אחרי זרים שתקפו מינית נשים בסילבסטר
תיעוד: פיצוץ וחילופי אש במתקפה ליד בית משפט בטורקיה
ראשי המודיעין בארה"ב מזהירים: "רוסיה - איום גדול לממשל ולצבא"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארבעת הנאשמים בהתעללות/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully