וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי קלן: מצוד באוסטריה אחרי זרים שתקפו מינית נשים בסילבסטר

18 נשים בעיר אינסברוק הוקפו בידי שישה גברים ממוצא אסייתי או צפון אפריקני, ואלו נישקו אותן בכוח. המשטרה, שהגבירה את הנוכחות בעקבות התקרית בעיר הגרמנית, לא הצליחה למנוע זאת

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

(עדויות מהתקיפה המינית בקלן, בשנה שעברה)

משטרת אוסטריה מנהלת מצוד אחרי לפחות שישה גברים בחשד שתקפו מינית נשים במהלך חגיגות השנה החדשה בעיר אינסברוק. לפי המשטרה, הגברים הם ממוצא אסייתי או צפון אפריקני והחיפושים מתקיימים גם במקלטי פליטים. התקרית, שהוגדרה "חסרת תקדים", התרחשה שנה לאחר מקרה דומה בקלן, בגרמניה השכנה.

בעקבות התקרית בקלן ופיגוע הדריסה בברלין בחודש שעבר, הגבירה המשטרה בעיר אינסברוק את הנוכחות במהלך החגיגות - אך לא הצליחה למנוע את האירוע שמגיע ברקע התחזקות הימין הקיצוני המנצל את משבר המהגרים. המשטרה בעיר קלן מסרה כי היא מנעה תקיפה דומה השנה לאחר שעצרה לבדיקה 650 גברים, רובם ממוצא צפון אפריקני, במהלך אותו ערב.

התקיפה המינית ההמונית באינסברוק התרחשה בכיכר המרכזית בעיר, בזמן שאלפי בני אדם התאספו כדי לחגוג את שנת 2017. החשודים הקיפו 18 נשים שצפו במופע זיקוקים, נישקו אותן בכוח ותקפו אותן. לפי עדי ראיה, התוקפים היו בשנות ה-20 וה-30 לחייהם. "אנחנו יודעים בוודאות שהם זרים", מסר דובר המשטרה במחוז טירול, שבו שוכנת אינסבורק. "יש לנו תיעוד מהאירוע באיכות גרועה, אך אנחנו מנסים להוציא את הטוב ביותר מכך".

לקריאה נוספת בנושא
גרמניה: המשטרה עיכבה מאות מהגרים מאפריקה בקלן בליל הסילבסטר

שוטרים בוחנים רכבת בחיפושים אחרי מהגרים לא-חוקיים, אוסטריה, דצמבר 2016. רויטרס
שוטרים באוסטריה מחפשים אחרי מהגרים ברכבת, בחודש שעבר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully