וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הסרטון של האח הגיבור שהדהים את כל העולם - מבויים?

5.1.2017 / 11:19

כל מי שראה את הרגע בו שידה נופלת על פעוט ואז את אחיו התאום מרים אותה בכדי להציל אותו התרגש ונדהם. בעצם כמעט כל מי שראה את זה - כי יש כאלה שמצאו הוכחות שהכל מזוייף

מערכת וואלה!

בסרטון: גם אנחנו דיווחנו על זה

בכל העולם דיברו השבוע על הכוח, הנחישות והחוכמה של הפעוט בן השנתיים שהציל את אחיו התאום שנלכד מתחת לשידה. אולם יש מי שמטיל ספק באמיתות המאורע שצולם במצלמת האבטחה שהוצבה בחדרם וטוען שהכל נראה קצת מאולץ ונוח מדי. בין הטענות של הסקפטים: השידה הריקה, היעדר המבוגרים בחדר והעובדה שהמצלמה הייתה מכוונת בדיוק למתרחש, כשהיא מוצבת על רהיט גבוה – כל אלה גרמו להם להכריז שהכל מבויים. ואז הם גילו איפה האבא של התאומים עובד.

עוד ב"אסור לפספס"
ראיות חדשות חושפות: הסיבה העיקרית לטביעתה של הטיטניק אינה הפגיעה בקרחון

נבואה חדשה: כדור הארץ יושמד באוקטובר 2017 - והעשירים כבר בונים לעצמם בונקרים

בסרטון שהפך ללהיט עולמי ניתן לראות את האחים התאומים ברוק ובאודי שוף מיוטה, ארה"ב, כשהשידה נפלה עליהם בזמן ששיחקו איתה. באודי הצליח לחלץ את עצמו וברוק נלכד תחתיה, בזמן שאחיו מנסה להציל אותו ולבסוף מגייס את כל כוחותיו כדי להרוס אותה ולעזור לאחיו לצאת – ללא פגע. הורי הילדים שיתפו את הסרטון ברשתות החברתיות כשהם פונים להורים אחרים בבקשה להיות יותר אחראים ולשמור על ילדיהם.

סיפור חדשות בדקה. מערכת וואלה!
קרה או לא? האחים משחקים עם השידה/מערכת וואלה!

מיליוני אנשים צפו בסרטון, כשרובם משבחים את הילד האמיץ, אולם חלק מהצופים לא התרשמו וטענו שהכול מבויים. לטענתם, העובדה שאבי התאומים, ריקי, עובד בחברה לייצור מצלמות מוניטור לבתים היא ההוכחה הסופית לחוסר האמינות. "הכל פה רמאות. האבא שלהם עובד בחברה שמייצרת את המצלמות האלה" אמר אחד מחסרי האמונה ל"דיילי מייל".

גם העובדה שאף אחד מההורים לא שמע את הרהיט הגדול נופל והגיע לחדר לראות מה קרה היא חשודה בעיני חלק מהצופים. "זו רמאות! באמת, אנשים – אין שום דבר במגירות! האבא עובד בחברת מצלמות! המצלמה מכוונת לצד הלא נכון! אף אחד לא נכנס מיד לחדר! רמאות! 15 דקות של תהילה!" כתב אחד מהמגיבים לסרטון.

הוריהם של הילדים טוענים בתוקף שהכל אמיתי ובראיון ל-CNN אמרו שמדובר בצירוף מקרים מדהים שהכל צולם. "זה אירוני שאני באמת עובד בחברת מצלמות והצלחתי לצלם משהו כזה" ,אמר האבא שהמשיך ושיבח את בנו: "הוא מאוד קשוח. הוא חזק עבור ילד אבל נראה לנו שעוד משהו עזר לו שם". אשתו אמרה שהיא רצה לחדר של הילדים כשהסתכלה בנייד שלה, בו יש לה שידור חי מהמצלמה בחדר, וראתה שהשידה נפלה. " רצתי למטה, פתחתי את הדלת במהירות ולא שמעתי כלום. ואז אני רואה אותם משחקים בשקט בפינת החדר", היא משחזרת. "כשהסתכלנו שוב בחומרים שהמצלמה תיעדה הלב שלנו נפל והיינו בהלם. ואז באודי עשה את מה שהוא עשה שם והצטמררנו. לא האמנו למה שאנחנו רואים".

עוד באותו נושא

סרטון ה"שיכורה ברחוב" ששיגע את העולם - מבויים

לכתבה המלאה

ההורים מספרים על הכל ב-CNN

ההורים סיפרו שלמרות שהם קיבלו קצת ביקורות, מרבית התגובות לסרטון היו חיוביות. "חששנו לפרסם את הסרטון בפייסבוק, אבל רצינו להעלות מודעות – וחוץ מזה מדובר ברגע מדהים. בבקשה אל תתעסקו בשטויות ורק תבדקו שכל השידות והארונות בבית שלכם מחוברים היטב לקיר", הם סיכמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully