וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות בעכו: "אולי האם עשתה זאת ממצוקה כלכלית"

4.1.2017 / 10:34

שכנה של האם שעל פי החשד הרגה את בנה היחיד, בן חמש, וקפצה אל מותה, סיפרה: "היא הייתה מאוד מוזנחת". שכן אחר הוסיף: "כולנו כאן בהלם, האב לא היה מוכן לבקש עזרה מעמותות רווחה"

צילום: מד"א ואדריאן הרבשטיין, עריכה: שמרית גולדשטיין

האישה בת ה-35 שנמצאה היום (רביעי) ללא רוח חיים ברחוב מתחת לדירתה בעכו "הייתה אובססיבית כלפי הגרוש שלה" – כך סיפרה לוואלה! NEWS שכנתה, אסתר בן גל. בדירתה של האישה, בקומה השישית של הבניין בנתיב חטיבת גולני בעיר, נמצא בנה היחיד, בן חמש, ללא רוח חיים כשעל גופתו סימני אלימות.

בן גל הוסיפה כי "האם הייתה גרושה פלוס הילד שנרצח. היא גרה אצל אמה, ולסירוגין הייתה באה לפה כדי לבקר את הגרוש שלה, אבא של הילד". לדבריה, "היא הייתה מאוד מוזנחת". השכנה עוד סיפרה כי "האם ניסתה למנוע את הקשר בין הגרוש לאישה אחרת, והייתה רודפת אחריו כל היום בצורה אובססיבית".

עוד בוואלה! NEWS:
תינוק בן תשעה חודשים טבע למוות בגיגית בביתו בנגב
חשד לרצח והתאבדות: אם וארבע בנותיה נספו בשריפה בירושלים
הורי הבנות שהורעלו בהדברה שמעו על הסדר הטיעון - לאחר לידת בתם

חשד לרצח אם את בנה, רחוב חטיבת גולני, עכו. ינואר 2017. אדריאן הרבשטיין
"המקרר שלו היה כמעט תמיד ריק". זירת האירוע, היום/אדריאן הרבשטיין
חשד לרצח אם את בנה, רחוב חטיבת גולני, עכו. ינואר 2017. אדריאן הרבשטיין
"מעולם לא שמעתי ויכוחים או צעקות מהבית". בית המשפחה בעכו, היום/אדריאן הרבשטיין

זוהר שלום, שכן נוסף, סיפר כי היא "הייתה בסדר". בנוגע לקשר בין ההרוגה לגרוש, הוסיף: "הם מאוהבים מילדות, הם היו שכנים. הם נפרדו פחות משנה אחרי שנישאו, והיא חזרה לגור אצל אמה. אחרי שהם התגרשו היא נכנסה ממנו להיריון, והאבא של הגרוש תמך בהם כלכלית". שלום הסביר כי "הגרוש לא עבד ולכן לא היה יכול לשלם את המזונות".

"בהתחלה היא לא הייתה מביאה לו את הילד שיראה אותו כי הוא לא שילם מזונות", אמר. "אחרי שהאב של הגרוש נפטר היא באה לנחם את הגרוש שלה, ואז הם חזרו לגור יחד כמה חודשים". לדברי השכן, "המקרר שלו היה כמעט תמיד ריק והוא בקושי הדליק את האורות כדי לחסוך בחשמל. אחרי כארבעה חודשים ואז הם שוב הם נפרדו - זה היה בשנה שעברה. היא לא הייתה כאן שנה, ולפני שבוע התחלתי לראות אותה כאן שוב, אז אמרתי 'יופי, הם חזרו'". שלום הבהיר: "הם אף פעם לא רבו, מעולם לא שמעתי ויכוחים או צעקות מהבית".

הוא הוסיף כי "הם היו במצוקה כלכלית גדולה, האב לא היה מוכן לבקש עזרה מעמותות רווחה". לדברי שלום, "כולנו כאן בהלם. יכול להיות שהיא עשתה את זה ממצוקה כלכלית". הוא עוד סיפר כי "הילד לא דיבר שנים, רק לאחרונה הוא התחיל לדבר. הוא היה בחינוך מיוחד".

חשד לרצח אם את בנה, רחוב חטיבת גולני, עכו. ינואר 2017. אדריאן הרבשטיין
האם הייתה מוכרת לשירותי הרווחה. זירת האירוע, היום/אדריאן הרבשטיין

ממגן דוד אדום נמסר כי האישה נפלה מגובה שש קומות, ופרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותה ואת מותו של הילד שאותר בדירה. כוחות משטרה שהגיעו למקום פתחו בחקירת נסיבות התקרית. כמו כן, צוותי הרווחה העירוניים הגיעו לזירת האירוע, והתברר כי האישה הייתה מוכרת לשירותי הרווחה של עיריית עכו.

מיכאל יוחנוב, פרמדיק מד"א שהוזעק לזירת האירוע, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו למרגלות הבניין אישה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בה מספר בדיקות רפואיות, אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה". הוא הוסיף כי "יחד עם המשטרה עלינו לבניין, ובאחת הדירות אותר ילד ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים. לצערנו לא נותר לנו מה לעשות, אלא לקבוע את מותו במקום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully