וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח והתאבדות: אם וארבע בנותיה נספו בשריפה בירושלים

1.1.2017 / 17:07

גופת אישה בת 36 נמצאה בדירה ברחוב דרך חברון בבירה, כשלצדה ארבע בנותיה - שתיים בנות 12, ילדה בת שבע ופעוטה בת שנתיים. השכנים נדהמו לגלות כי שכנתן חשודה ברצח בנותיה: "לא מבינים איך זה קרה". לדברי אנשי כוחות הכיבוי, "השכנים מצאו אותה תלויה"

צילום: רוני כנפו, עריכה: שמרית גולדשטיין ויוסר אלטר

עדכונים אחרונים:

• המשטרה חושדת: אם רצחה את ארבע בנותיה בדירה בדרך חברון בירושלים – והתאבדה
• שכנים סיפרו על משפחה דתית שעלתה לארץ: "לא מאמינים, הם משפחה נורמטיבית"
• המשפחה הייתה בקשר עם גורמי הרווחה
• השכנים פרצו לדירה - וראו את האם תלויה

אישה בת 36 וארבע בנותיה נספו היום (ראשון) בשריפה בדירה בדרך חברון בשכונת תלפיות בירושלים. מחקירה ראשונית עולה חשד כי האם רצחה את בנותיה - שתי נערות בנות 12, ילדה בת שבע ופעוטה כבת שנתיים - ושמה קץ לחייה. כוחות כיבוי אש ממחוז ירושלים חילצו את הגופות ודיווחו כי סיבת המוות הייתה ככל הנראה האש שפרצה בדירה.

רב-סמל אריק אבולוף, מכוחות הכיבוי שהגיעו למקום, סיפר: "הגענו למקום. דלת הכניסה הראשית הייתה נעולה מבפנים. הצוות זיהה במרפסת את האמא". לדבריו, "השכנים אמרו שהם ראו אותה תלויה, נכנסו והורידו אותה. מצאנו אותה מוטלת על הרצפה".

מפקד מחוז ירושלים ניצב יורם לוי סיפר כי המשפחה הייתה בקשר עם גורמי רווחה וכי אב המשפחה עדיין לא מודע לאסון. "אנחנו מחכים לאנשי מקצוע כדי לבשר לאבא", סיפר לוי, שאמר ש"אנחנו בודקים הכול, התאבדות, רצח, תקלה ואסון, ולכן מוקדם לצאת בהצהרה". שכני המשפחה נדהמו לגלות כי שכנתן חשודה ברצח בנותיה, וסיפרו כי מדובר במשפחה דתית של עולים. "אנחנו לא מבינים איך דבר כזה קרה, מדובר במשפחה נורמטיבית", סיפר אחד השכנים.

עוד בוואלה! NEWS:
אישה כבת 40 נפצעה אנושות בשריפת בית בגליל המערבי
שריפה בראשון לציון: ארבעה לכודים חולצו מגג בניין שעלה באש
יתר נספה בשריפה בביתו בגליל: "כולנו רוצים לשמח את הנשמה שלו"

דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. TPS  הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
השריפה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, TPS הלל מאיר

"כשהגעתי למקום ראיתי עשן מהחלון מהקומה האחרונה", שחזר החובש מנחם אסטריק, שהגיע ראשון לזירה. "מיד עליתי לבית אפוף העשן יחד עם לוחמי האש שפרצו לדירה. ראיתי אישה בשנות ה-30 מחוסרת הכרה, ללא דופק וללא נשימה. ביצעתי בדיקות רפואיות ראשוניות אבל היא הייתה ללא רוח חיים ובתוך זמן קצר נקבע מותה".

"לוחמי האש חילצו למרפסת הדירה ארבע נפגעות מחוסרות הכרה", מספר אסטריק, "נערה כבת 12, ושלוש ילדות קטנות. הן סבלו מכוויות קשות. ניסינו להעניק להן טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה, אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותן בשטח".

"קיבלתי קריאה על שריפה עם לכודים", משחזר אבי חובב, סגן מנהל מד"א בירושלים, "האש גברה על חמש נשים. עדיין אין פרטים מדויקים, כך שאני לא יכול לאשר שמדובר ברצח והתאבדות".

אודי גל, דובר כבאות מחוז ירושלים, סיפר: "נכנסנו לדירה הבוערת שהייתה נעולה, ושם לאחד החדרים שגם היה נעול, ומוצאים שם את הילדים שנפגעו קשה מהשריפה". לדבריו, הכוחות ניסו לבצע בהם החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותם. "זה אירוע קשה במיוחד", הבהיר. "במקביל לפעולות החילוץ וההחיאה, לוחמי האש פעלו לכיבוי השריפה שלא תתפשט לשאר השריפה והם כיבו את השריפה. החוקרים בודקים איך החלה השריפה ואם יש קשר בין השריפה לנפגעים, או שהם נפגעו עוד לפני".

זירת רצח והתאבדות בדירה בירושלים שבה פרצה גם שריפה, 1 בינואר 2017. דוברות מד"א ירושלים, מד"א
זירת השריפה בירושלים/מד"א, דוברות מד"א ירושלים
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
דירה ברחוב דרך חברון בירושלים בה פרצה שריפה והתרחשו התאבדות ורצח, 1 בינואר 2017. הלל מאיר, מערכת וואלה! NEWS
זירת השריפה בירושלים/מערכת וואלה! NEWS, הלל מאיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully