וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל חתול: מאות נוסעי טיסת אל על לניו יורק נתקעו שעות בנתב"ג

3.1.2017 / 19:21

לאחת מ-400 הנוסעים היה חתול שאמור היה להישאר בכלוב בתא המטען. בבדיקה אחרונה לפני ההמראה התברר כי החתול נעלם. במשך שעות חיפשו אותו הצוותים - אך ללא הצלחה. לאחר עיכוב של חמש שעות קיבל הקברניט אישור המראה. אל על: פועלים על פי נהלי בטיחות מחמירים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פועלים לפי נהלי בטיחות מחמירים". מטוס אל על/מערכת וואלה!, צילום מסך

מאות נוסעי טיסת אל על לניו יורק, שהיו אמורים להמריא היום (שלישי) בשעה 14:00, תקועים בנמל התעופה בן גוריון - בגלל חתול. הסיבה לעיכוב בטיסה הוא שלאחת מ-400 הנוסעות שעל המטוס היה חתול שנעלם לפני ההמראה.

החתול אמור היה להיות בכלוב בתא המטען. דקות לפני ההמראה, בבדיקה האחרונה של המטוס, גילה איש הקרקע שהחתול יצא מהכלוב הקטן ונעלם. במשך שעות חיפשו עובדי אל על וצוות נתב"ג את החתול, אך ללא הצלחה.

הצוותים סרקו את המטוס על שלוש קומותיו, את השטח האווירי ואת בית הנתיבות. רק בשעה האחרונה אישרו מנהלי אל על לקברניט להעלות את הנוסעים לקראת ההמראה, לאחר עיכוב של חמש שעות.

מאל על נמסר בתגובה: "טיסת אל על לניו יורק 007 התעכבה לאחר שחתול של אחד הנוסעים נמלט מהכלוב שבתא המטען. אנו פועלים על פי נהלי הבטיחות המחמירים ולאחר שביצענו את כל הפעולות הנדרשות הנוסעים עולים למטוס ואנו נערכים ליציאה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
לצמצם את התחום האפור: כך שינתה הירייה של אזריה את צה"ל מבפנים
שני לוחמי מג"ב נפצעו בינוני וקל בדריסה ליד ג'נין; הרקע נבדק
עדת ראייה לירי בחיפה: "הפצוע נפל על הרצפה וצעק: 'ירו בי'"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully