וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדת ראייה לירי בחיפה: "הפצוע נפל על הרצפה וצעק: 'ירו בי'"

3.1.2017 / 18:06

האישה, שעובדת ברחוב העצמאות, נקלעה למקום בזמן שיחיאל אילוז נורה ונפצע בינוני, דקות לפני שאדם נוסף, גיא כפרי נורה למוות ברחוב סמוך. לדבריה, היורה היה לבוש שחורים ומכוסה לחלוטין. "אחד הכדורים שלו פספס אותי ופגע במכונית שלי"

צילום: ערן גילווארג, עריכה: יאיר דניאל

עדת ראייה לאחד מאירועי הירי היום (שלישי) בחיפה סיפרה כי נקלעה לזירה שברחוב העצמאות והסתתרה בחנות שבה היא עובדת בעת שהכדורים פגעו ביחיאל אילוז, דיין ברבנות בן 48, שנפצע בינוני. דקות לאחר מכן, נורה למוות אדם נוסף, גיא כפרי, בן 47 מנשר, ברחוב הגיבורים.

"ראיתי את היורה רץ וסגרתי את הדלת בטריקה", סיפרה מירי אדרי. "שמעתי צעקות של הפצוע על הרצפה, 'ירו בי, ירו בי'. הבנתי שהיורה התרחק וניגשתי לפצוע לתת עזרה ראשונה. ראיתי את היורה, אבל לא זיהיתי אותו. הוא היה מכוסה כולו, שחור. אחד הכדורים שלו פספס אותי, ופגע לי באוטו", היא משחזרת. "תודה לבורא עולם שעיכב אותי, בדרך כלל בשעה הזו התריס שלי פתוח".

זירת הירי ברחוב הגיבורים בחיפה, 3 בינואר 2017. ערן גילווארג
זירת הירי ברחוב הגיבורים, הבוקר/ערן גילווארג

עדי ראייה טענו שכפרי, שנרצח, נורה בידי אישה. חובשים ופרמדיקים של מד"א קבעו את מותו ופינו את אילוז לבית החולים רמב"ם בעיר. מהמשטרה נמסר כי שני הגברים אינם מוכרים לרשויות וכי מחקירה ראשונית עולה שהרקע לשני האירועים פלילי. מצוד מתנהל אחר היורים.

"קיבלנו פצוע עם פציעות חודרות", אמר ד"ר האני באחוס, מנהל יחידת הטראומה בבית החולים רמב"ם על מצבו של אילוז, "עיקרן פציעות אורטופדיות ופציעות של רקמות רקות. יכול להיות שהוא יזדקק לניתוח, אבל לא בשלב זה".

פרמדיק מד"א רז דיאמנד שטיפל בהרוג סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 45 שוכב על שפת המדרכה כשהוא סבל מפצעי ירי בפלג גופו העליון. הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו להעניק לו טיפול רפואי ראשוני וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות אבל לצערנו הפציעה הייתה קשה מאוד ונאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

(עדכון ראשון 15:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully