וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו לצד זו: הבנות שנרצחו ואמן שהתאבדה נקברו בהר המנוחות

3.1.2017 / 8:29

ארבע הבנות, שנחנקו למוות ואז הוצתו בדירה בירושלים שבה אמן תלתה את עצמה, נטמנו ביחד. אתמול נותחו גופותיהן של שתי האחיות הגדולות, בנות תשע ו-11, ונקבע כי מותן נגרם מחנק ולא מההצתה

צילום: כבאות והצלה ירושלים

האם שרצחה את ארבע בנותיה והתאבדה בירושלים נקברה הלילה (שלישי) לצדן בהר המנוחות. לפני ההלוויה, עברו שתי האחיות הבכורות, בנות 11 ותשע, נתיחה שלאחר המוות על מנת לוודא את הסיבה. לפי הממצאים, השתיים, כמו כנראה גם השתיים שלא נותחו, נחנקו למוות בטרם האם הציתה את הדירה ותלתה את עצמה.

מהמשטרה נמסר אמש כי השריפה החלה בהצתה של אחת המיטות. חקירת השריפה עדיין נמשכת, ומבוצעת על ידי צח"מ (צוות חקירה מיוחד) מכבאות והצלה מחוז ירושלים בפיקודו של טפסר משנה משה אלעזר. מהחקירה עלה כי עם שריפת המיטה, נוצר עשן כבד, חום ופיח רב שנפלטו לחדר ולשאר הבית. עד מהרה היה חוסר בחמצן בחדר, תוצאה של סגירת החלונות והדלת בחדר.

עוד בנושא:
הכבאים דיווחו מזירת הרצח בירושלים: "דחוף – יש ילדים בפנים"
שש שנים חלפו - ומסקנות הוועדה למניעת רצח ילדים נותרו במגירה
רצח ארבע הבנות בירושלים: "הסבא הלך בזירה ושאל כמה מתו"

כוחות כיבוי בדירה שרופה בירושלים בה מצאו אם ובנותיה ונחשד כי האם רצחה את בנותיה והתאבדה, 1 בינואר 2017. אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים, דוברות כב"ה
הדירה שבה נרצחו הארבע/דוברות כב"ה, אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

מאז האירוע הטרגי, שוהה אבי המשפחה בבית מלון בירושלים, כשהוא מוקף בהוריו, חברים קרובים וגורמים מטעם עיריית ירושלים. "האבא שבור לחלוטין והוא בוכה ללא הפסקה", אמר לוואלה! NEWS עו"ד דרור שוסהיים המייצג את האב. לדבריו, למרות שהיה מודע למצבה של אשתו שסבלה מדיכאון שלאחר הלידה, האב לא צפה את האפשרות שהיא תעשה מעשה שכזה. "זה מעשה מטורף. הוא לא חשב על זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully