וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבאים דיווחו מזירת הרצח בירושלים: "דחוף – יש ילדים בפנים"

בהקלטת הקשר של לוחמי האש, נשמעת הפריצה לדירה שבה רצחה אם את ארבע בנותיה, שמה קץ לחייה והציתה את הדירה. "מצאנו עוד ילדה, קיבלתם אותי? עוד אדום, עוד אדום. שמד"א יגיעו דחוף". האזינו

צילום: כבאות והצלה ירושלים

הקלטת הקשר מזירת האירוע בירושלים, שבה רצחה אם את ארבע בנותיה ושמה קץ לחייה, ממחישה את הזעזוע שחוו כבאי מחוז ירושלים ברגע שנאלצו להיכנס לעומקה של הטרגדיה. האם חנקה את הבנות – בנות 11 חודשים עד 11 שנים – הציתה את אחד המזרנים בדירה, ותלתה את עצמה בעוד הדירה בוערת.

"משטרה למקום, דחוף. כנראה מישהי שמה קץ לחייה והדליקה את הדירה. יכול להיות שיש ילדים בדירה. מד"א, דחוף", נשמע הכבאי שנכנס ראשון למקום. במהלך הסריקה, מבין הכבאי כי במקום הרוגים מלבד האם. לאחר שביקש לדאוג לאספקת מים נוספת כדי לכבות את הדירה, דיווח על המתרחש סביבו.

"יש פה עוד אדום (הרוג, ש"ב), ילדה. מבצעים החייאה. מצאנו עוד ילדה מוטי, מצאנו עוד ילדה. עוד אדום, עוד אדום, קיבלת אותי?", צעק נסער אל תוך הקשר. "עוד אדום, עוד אדום. הוצאנו שני אדומים. בואו, תקחו אותם".

כוחות כיבוי בדירה שרופה בירושלים בה מצאו אם ובנותיה ונחשד כי האם רצחה את בנותיה והתאבדה, 1 בינואר 2017. אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים, דוברות כב"ה
אחד הכבאים בתוך הדירה, לאחר כיבוי השריפה/דוברות כב"ה, אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

מאז האירוע הטרגי, שוהה אבי המשפחה בבית מלון בירושלים, כשהוא מוקף בהוריו, חברים קרובים וגורמים מטעם עיריית ירושלים. "האבא שבור לחלוטין והוא בוכה ללא הפסקה", אמר לוואלה! NEWS עו"ד דרור שוסהיים המייצג את האב. לדבריו, למרות שהיה מודע למצבה של אשתו שסבלה מדיכאון שלאחר הלידה, האב לא צפה את האפשרות שהיא תעשה מעשה שכזה. "זה מטורף. הוא לא חשב על זה".

לדברי שוסהיים, על כל ארבע הבנות נמצאו סימני אלימות. הוא הוסיף כי למרות שאבי המשפחה הסכים בסופו של דבר לביצוע נתיחה בגופות שתי בנותיו הגדולות הדבר נעשה רק מתוך הרצון להימנע מדיון בבית המשפט. "אין הצדקה לבדיקה שהמשטרה מבקשת, כשמי שעשה את המעשה מת. לא היה לנו רצון לרוץ לבית המשפט ולכן הסכמנו לכך", אמר.

(עדכון ראשון: 22:23)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
אם ובנותיה שנמצאו בדירה בה פרצה שריפה בתלפיות בירושלים ונחשד כי האם רצחה את בנותיה והתאבדה. מתוך הפייסבוק, צילום מסך
האם ושתיים מבנותיה/צילום מסך, מתוך הפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully