וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנתיחה קבעה: האם חנקה את בנותיה למוות בטרם הציתה את הדירה

3.1.2017 / 0:41

נתיחת מותן של שתי האחיות הגדולות מבין הארבע שנרצחו בירושלים על ידי אמן, העלתה כי חניקתן גבתה את חייהן ולא הצתת הבית, שבוצעה לפני שהאם תלתה את עצמה. החמש נקברו זו לצד זו בהר המנוחות

צילום: רוני כנפו. עריכה: ניר חן.

נתיחת גופותיהן של שתי האחיות הגדולות, בנות תשע ו-11, מבין הארבע שנרצחו על ידי אמן בירושלים אתמול, קבעה כי הן מתו מחניקה ולא מהצתת הדירה. אביהן הסכים מוקדם יותר לנתיחתן במכון לרפואה משפטית באבו כביר. הלילה (שלישי) נקברו הארבע לצד אמן.

מהמשטרה נמסר אמש כי השריפה החלה בהצתה של אחת המיטות. חקירת השריפה עדיין נמשכת, ומבוצעת על ידי צח"מ (צוות חקירה מיוחד) מכבאות והצלה מחוז ירושלים בפיקודו של טפסר משנה משה אלעזר. מהחקירה עלה כי עם שריפת המיטה, נוצר עשן כבד, חום ופיח רב שנפלטו לחדר ולשאר הבית. עד מהרה היה חוסר בחמצן בחדר, תוצאה של סגירת החלונות והדלת בחדר.

מאז האירוע הטרגי, שוהה אבי המשפחה בבית מלון בירושלים, כשהוא מוקף בהוריו, חברים קרובים וגורמים מטעם עיריית ירושלים. "האבא שבור לחלוטין והוא בוכה ללא הפסקה", אמר לוואלה! NEWS עו"ד דרור שוסהיים המייצג את האב. לדבריו, למרות שהיה מודע למצבה של אשתו שסבלה מדיכאון שלאחר הלידה, האב לא צפה את האפשרות שהיא תעשה מעשה שכזה. "זה מעשה מטורף. הוא לא חשב על זה".

עוד בנושא:
שש שנים חלפו - ומסקנות הוועדה למניעת רצח ילדים נותרו במגירה
רצח ארבע הבנות בירושלים: "הסבא הלך בזירה ושאל כמה מתו"
"בכינו ביחד עם הבנות": ההורים סיפרו לילדיהם על האסון בירושלים

כוחות כיבוי בדירה שרופה בירושלים בה מצאו אם ובנותיה ונחשד כי האם רצחה את בנותיה והתאבדה, 1 בינואר 2017. אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים, דוברות כב"ה
הדירה שבה רצחה האם את בנותיה והתאבדה/דוברות כב"ה, אריק אבולוף כבאות והצלה ירושלים

לדברי שוסהיים, על כל ארבע הבנות נמצאו סימני אלימות. הוא הוסיף כי למרות שאבי המשפחה הסכים בסופו של דבר לביצוע נתיחה בגופות שתי בנותיו הגדולות הדבר נעשה רק מתוך הרצון להימנע מדיון בבית המשפט. "אין הצדקה לבדיקה שהמשטרה מבקשת, כשמי שעשה את המעשה מת. לא היה לנו רצון לרוץ לבית המשפט ולכן הסכמנו לכך", אמר.

(עדכון ראשון: 20:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully