וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאבטח במוסד חינוכי חשוד בהפצת חומר פדופילי: "רציתי תשומת לב"

1.1.2017 / 23:10

תושב בית שמש בן 41, שעובד כמאבטח בירושלים, נעצר בחשד שהוריד חומרים פדופיליים מהאינטרנט וניהל שיחות מיניות עם קטינות. בחקירתו הודה במרבית החשדות המיוחסים לו. מעצרו הוארך עד יום רביעי

יציאה מוקדמת מביה?ס סאלד בירושלים, פברואר 2015. נועם מושקוביץ
"החשדות נשארו בתחום הווירטואלי". תלמידה בירושלים/נועם מושקוביץ

מאבטח במוסד חינוכי בירושלים נעצר היום (ראשון) בחשד שהוריד חומרים פדופיליים מהאינטרנט ושיצר קשר עם קטינות במטרה להשיג תמונות אינטימיות שלהן. אברהם יגן, תושב בית שמש בן 41, חשוד שניהל שיחות רבות שכללו תכנים מיניים באפליקציות ווטסאפ ואינסטגרם, ומבלי שנפגש בפועל עם הקטינות.

שופטת המעצרים בבית משפט השלום בירושלים קרן מילר קבע כי קיים חשד סביר לביצוע המעשים. "אמנם מדובר בחשדות שנשארו בתחום הווירטואלי, אך מהחומר שבפניי עולה מסוכנות הנשקפת מהמשיב", אמרה.

מחומרי החקירה עולה כי יגן התחזה לקטין בעת שפנה לקטינות, ששלחו לו תמונות שלהן. במקרה אחד הוא אף שלח לכאורה חומרים פדופיליים לקטינה שעמה היה בקשר. יגן הודה בחקירתו כי הוריד חומרים פדופיליים באמצעות תוכנת שיתוף הקבצים "אימיול".

עוד בוואלה! NEWS:
חקירת השריפה בירושלים: חשד שהאם הציתה את בנותיה והתאבדה בתלייה
העדה נגד הח"כ לשעבר טענה כי מעורב בפרשה אנס אותה - המדינה לא תחקור
נהג ללא רישיון וסטה מהנתיב: צעיר מצפון נאשם בהרג אישה ב"פגע וברח"

בית הספר אורט גבעת רם, ירושלים. טלי מאייר
"אנחנו נמצאים בראשיתה של החקירה". בית ספר בירושלים/טלי מאייר

עוד עלה בדיון כי אחת הקטינות ביקשה להיפגש עם יגן, אולם הוא היה זה שסירב לכך. נציג המשטרה בדיון בבית המשפט, רב-סמל ראשון יאיר אלון, ציין כי יגן הודה ברוב החשדות שיוחסו לו, ובחקירתו הסביר כי הוא "רצה תשומת לב ויחס". בחקירתו הראשונית נשאל יגן לגבי שלוש קטינות, אולם עד כה רק קטינה אחת התלוננה נגדו. כעת פועלת המשטרה להגיע לקטינות נוספות בימים הקרובים.

עורך הדין דותן דניאלי, שמייצג את החשוד מטעם הסניגוריה הציבורית, התייחס למעצרו של יגן בתום הדיון בבית המשפט. לדבריו, "מדובר בחשוד ללא עבר פלילי והוא משתף פעולה עם החוקרים". עו"ד דניאלי הוסיף: "אנחנו נמצאים בראשיתה של החקירה וממתינים לסיומה".

השופטת מילר הסכימה לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו עד ליום רביעי הקרוב. הוא חשוד בעבירות של שימוש בגופו של קטין ופרסום תועבה והחזקת פרסומי תועבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully