וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג ללא רישיון וסטה מהנתיב: צעיר מצפון נאשם בהרג אישה ב"פגע וברח"

29.12.2016 / 21:10

חוסיין שחאדה, בן 21, נאשם כי פגע עם רכבו של אביו במכונית שבה נסעה אימאן זועבי, יחד עם כלתה ונכדה, וגרם למותה. כלתה שנפצעה קשה עדיין מאושפזת בבית החולים רמב"ם בחיפה, שבועיים לאחר התאונה

צילום: מד"א, עריכה: שניר דבוש

חוסיין שחאדה, צעיר בן 21 תושב הכפר סולם הסמוך לעפולה, הואשם היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בנצרת בהריגתה של אימאן זועבי, תושבת כפרו בת 53, בתאונת פגע וברח, לאחר שנהג ללא רישיון ופגע בכלי רכב שבו נסעה יחד עם כלתה ונכדה התינוק לפני כשבועיים. בכתב האישום שהגישה נגד שחאדה פרקליטות מחוז צפון נכללות גם עבירות של הפקרה לאחר פגיעה, חבלה חמורה, נהיגה ללא רישיון, נהיגה במהירות מופרזת ועבירות נוספות.

כלתה של זועבי, הדא, בת 26, נפצעה באורח קשה והתינוק, בן ארבעה חודשים, באורח קל. נגד שחאדה הוגשה בנוסף בקשה למעצרו עד תום ההליכים המשפטיים, בשל מסוכנות הנשקפת ממנו לציבור, כהגדרת הפרקליטות, וכן מחשש שיימלט ממשפטו.

מכתב האישום עולה כי ביום ראשון ה-18 בדצמבר לקח את רכבו של אביו ללא אישורו ויצא מן הכפר לכיוון מושב מרחביה בכביש 7155. זועבי ומשפחתה נסעו בכביש בכיוון הנגדי והתקרבו לעיקול בדרך. שחאדה, שמעולם לא הוציא רשיון נהיגה, נסע במהירות מופרזת, סטה אל הנתיב הנגדי והתנגש ברכבן של השתיים.

עוד בוואלה! NEWS:
מין תמורת ציונים ופורנו בשיעור: דוחות התלונות באקדמיה נחשפים
שפל חדש ביחסים: חמאס עצר מפקד בכיר של דאעש בסיני
בתיווך רוסיה וטורקיה: פוטין הודיע על הסכם הפסקת אש בסוריה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"היא הייתה אישה מיוחדת, פשוט מנהיגה". אימאן זועבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

זועבי נפצעה באורח אנוש בתאונה ופונתה באמצעות מסוק אל בית החולים רמב"ם בחיפה, אך בהמשך נאלץ הצוות הרפואי לקבוע את מותה. כלתה פונתה במצב קשה אף היא לרמב"ם, שם הורדמה וחוברה למכונות הנשמה ונותרה מאושפזת מאז. שחאדה נאשם בנוסף כי לאחר שפגע ברכבן עזב את זירת התאונה מבלי שהזעיק עזרה או דיווח על כך לרשויות ורק שעות לאחר התאונה הסגיר את עצמו למשטרה.

זועבי הייתה פעילה בעמותת "כיאן" העוסקת בקידום זכויות הנשים בחברה הערבית. "אימאן הייתה אישה מיוחדת, פשוט מנהיגה. מותה הוא אבדה גדולה מאוד", ספדה לה מנכ"לית העמותה, רפאא ענבתוואי, בהלווייתה למחרת התאונה. "היא הייתה מנהיגה לא פחות מנשים שמכהנות כחברות כנסת או עומדות בראשות עמותות חברתיות", הוסיפה.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אישה נהרגה בתאונת דרכים  בכניסה לכפר סולם; הנהג הפוגע הסגיר עצמו לידי משטרה. מערכת וואלה! NEWS
כבאים פועלים לחילוץ הפצועות בזירת התאונה, לפני שבועיים/מערכת וואלה! NEWS

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully