וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שוחח עם בתו שנפצעה בפיגוע: "תחזרי הביתה, הכול יהיה בסדר"

שלומי גבאי

1.1.2017 / 17:00

רואא מנסור, שנפצעה באיסטנבול, שוחחה עם בני משפחתה וסיפרה על רגעי הירי המועדון בטורקיה. אמה פרצה בבכי, ואביה ביקש שתהיה חזקה. מנסור עדכנה כי היא צפויה להשתחרר מבית החולים

צילום: שלומי גבאי באמצעות הסמארטפון של וואה-ווי, עריכה: יוסי אלטר

"נפגעתי ביד וברגל, וחיפשתי את החברות שלי", כך שחזרה היום (ראשון) רואא מנסור, הצעירה תושבת טירה שנפצעה באורח בינוני בפיגוע הירי הלילה באיסטנבול, בשיחת טלפון עם אמה ועם אביה. מנסור עדכנה את אביה ספואן כי היא צפויה להשתחרר עוד היום מבית החולים, והוסיפה כי גורמים מהקונסוליה הישראלית הגיעו לבקרה.

מנסור עוד סיפרה: "היינו במסעדה, שמענו ירי וברחנו למחסן". לדבריה, "לא דיברנו על כך שמשהו כזה יכול לקרות לנו פה, לא חשבנו על זה בכלל". האם גאדה פרצה בבכי במהלך השיחה עם הבת, וביקשה שתרגיע אותה עם עדכון על מצבה.

"תודה לאללה על שלומך, וברכה שלא קרה יותר מזה", אמר אביה. "תחזרי הביתה, והכול יהיה בסדר". הבת ענתה לו שעליה לקצר כי הרופא הגיע לחדרה, וכי היא תחזור לארץ. "אני רוצה שתהיי חזקה", אמר לה האב.

עוד בוואלה! NEWS:
טבח בליל השנה החדשה: לירח הדבש של טורקיה עם דאעש יש מחיר
טורקיה: לפחות 29 הרוגים בפיגוע מחוץ לאצטדיון כדורגל באיסטנבול
ישראלית נהרגה בפיגוע בטורקיה: "אמרנו לה לא לנסוע בגלל המצב"

תמונתה של רואא מנסור ששלחה לאביה שעות לפני הפיגוע באיסטנבול, טורקיה. 31 בדצמבר 2016. באדיבות המשפחה
תמונה ששלחה רואא למשפחתה לפני הפיגוע/באדיבות המשפחה

חברתה של מנסור, ליאן נאסר בת ה-19, נהרגה בפיגוע שבו פרץ מחבל למועדון "ריינה" וירה למוות בעשרות בני אדם. תחילה הוגדרה נאסר נעדרת ובמשרד החוץ עשו מאמצים לאיתורה, אך כעבור שעות אחדות אותרה גופתה בבית החולים. מנסור ונאסר הגיעו לאיסטנבול יחד עם שתי חברות נוספות כדי לחגוג את השנה החדשה.

זאהר, אביה של נאסר, אמר לוואלה! NEWS כי ביקש ממנה שלא לנסוע באיסטנבול בשל המצב הביטחוני המתוח. "אמרתי לה שלא כדאי לנסוע בגלל המצב", סיפר בעצב. "היא התעקשה כי החברות שלה נסעו. היא הספיקה לשלוח לנו תמונות משם ואמרה שקר לה". עם קבלת ההודעה על מציאת הגופה, נשמעו זעקות שבר מבית המשפחה. עשרות בני אדם הגיעו למקום כדי לנחם את ההורים של ליאן, אחיה ואחותה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סופיאן מנסור, אביה של רואא בת ה-19 שנורתה בפיגוע במועדון ריינה באיסטנבול, טורקיה. טירה, 1 בינואר 2017. שלומי גבאי
אביה של רואא, סופיאן/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully