וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו מגיב לחקירה הצפויה נגדו: "לא יהיה כלום – כי אין כלום"

ראש הממשלה התייחס לדיווחים על חקירתו הצפויה ביחידה הארצית לחקירות הונאה בחשד לקבל טובות הנאה מאנשי עסקים. "הטענות יתבררו כעורבא פרח", מסר. רגב: "האובססיה שלהם נגד ראש הממשלה מוציאה אותם מדעתם"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נותן הצהרה לאחר נאומו של מזכיר המדינה של ארה"ב ג'ון קרי, 28 בדצמבר 2016. רויטרס
חומרים חדשים הגיעו למשטרה בשבועות האחרונים. נתניהו/רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (שישי) לפרסומים בכלי התקשורת בימים האחרונים בנוגע לחשדות נגדו בגין קבלת טובות הנאה בהיקף גדול מאנשי עסקים בארץ ובחו"ל. מטעמו של נתניהו נמסר כי "כל הפרשיות כביכול התבררו כעורבא פרח וכך יהיה גם לגבי הטענות המתפרסמות בתקשורת כעת. אנו חוזרים ואומרים: לא יהיה כלום - כי אין כלום".

השרה מירי רגב התייחסה גם היא לפרשה, וטענה כי "האובססיה שלהם נגד ראש הממשלה מוציאה אותם מדעתם". לדבריה, "מהיכרותי את ראש הממשלה אני יודעת שהאינטרס היחיד שעומד מול עיניו הוא האינטרס הלאומי וביטחון מדינת ישראל. אני מחזקת את ראש הממשלה ובטוחה שהוא ינהיג את המדינה הזו עוד שנים רבות".

אמש פורסם בחדשות 2 כי ראש הממשלה צפוי להיחקר בשבוע הבא בחשד לקבלת טובות הנאה בשתי פרשות. הפרשה המרכזית, שמכונה "תיק 1000", נבדקת זה שנה ותשעה חודשים, ופרשה נוספת, "תיק 2000", מסתמכת על חומרים חדשים שהגיעו למשטרה בשבועות האחרונים.

עוד בוואלה! NEWS:
ביידן הזהיר, אבל לאובמה לא היה מה להפסיד: מאחורי ההצבעה באו"ם
פנייה ליועמ"ש לעצור את קבלת התרומות מחו"ל לחגיגות העצמאות: "שערורייה"
נתניהו: "הטרור משתולל באזור - אבל קרי תוקף את ישראל"

להב 433 היחידה הארצית למלחמה בשחיתות ובפשע המאורגן, דצמבר 2014. יותם רונן
החוקרים החלו בסימולציות. משרדי להב 433/יותם רונן

שלשום אישר היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, לפתוח בחקירה פלילית, בתום סיום הליך הבדיקה. לוואלה! NEWS נודע כי ביחידה הארצית לחקירות הונאה (יאח"ה) כבר תיאמו את מועד החקירה במעון ראש הממשלה בירושלים, אולם ככל הנראה המועד ישונה. כמו כן, החוקרים שעתידים לחקור את נתניהו עורכים בימים האחרונים סימולציות חקירה.

החקירה, שתיערך במעון ראש הממשלה ברחוב בלפור בירושלים, תיעשה בידי מפקד יאח"ה, תת-ניצב כורש ברנור, לצד צוות של שלושה חוקרים ומקליט שיעביר בשידור חי לפיקוד, שבו יישבו חוקרים נוספים והפרקליטים המלווים את התיק. כחלק מהסימולציות, דימה אחד מהחוקרים את ראש הממשלה בעודו לבוש בבגדים אזרחיים, כשמולו, מעבר לשולחן המשרדים במטה להב 433 בלוד, ישב תנ"צ ברנור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully