וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסיון פיגוע בקלנדיה: פלסטינית התקדמה למחסום עם סכין - ונורתה

כוחות הביטחון במחסום מסרו כי האישה בת ה-33 ניסתה לעבור במעבר לכלי רכב והתקדמה כשבידה סכין. לאחר שלא נענתה לקריאות לעצור, היא נורתה ונפצעה באורח קשה. היא פונתה להדסה עין כרם כשהיא מורדמת ומונשמת

ספק 500

פלסטינית נעצרה הבוקר (שישי) במחסום קלנדיה, בחשד שהתכוונה לבצע פיגוע דקירה. על פי הודעת משטרת מחוז ירושלים, החשודה התקדמה דרך המעבר המיועד לכלי רכב, לעבר עמדת כוחות הביטחון במחסום. עוד נמסר כי לאחר שהכוחות ראו שבידה סכין, קראו לה לעצור, ומשהמשיכה להתקרב אליהם במהירות, פתחו הכוחות במקום בירי לעברה.

החשודה, בת 33, נפצעה באורח קשה מירי, והיא פונתה לקבלת טיפול רפואי ביחידת הטראומה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהיא מורדמת ומונשמת. לא דווח על נפגעים אחרים באירוע. הסכין שבאמצעותה התכוונה לכאורה לבצע את פיגוע הדקירה נתפסה על ידי כוחות הביטחון בקלנדיה.

עוד בוואלה! NEWS:
שני תושבי הדרום נאשמים בתכנון פיגוע נגד חיילים - ושוחררו ממעצר
תושבת מזרח ירושלים נעצרה בחשד שתכננה פיגוע דקירה בעיר העתיקה
צעיר פלסטיני שהשליך מטען לעבר כוח צה"ל נורה למוות במזרח י-ם

זירת ניסיון פיגוע דקירה, מחסום קלנדיה, 30 בדצמבר 2016. רויטרס
זירת ניסיון הפיגוע, היום/רויטרס

בתחילת השבוע אמר קצין בכיר באוגדת איו"ש בצה"ל כי במהלך השנה האחרונה סיכלו שב"כ וצה"ל 180 פיגועי ירי בשטחי הגדה המערבית. לדבריו, חלק מן התקריות נמנעו רגע לפני הירי וחלק אחר בשלב התכנון, שכללו תשתית של עד שלושה מחבלים. לדברי הגורם הביטחוני, "מרבית התשתיות שנחשפו הן מקומיות ורק לחלק קטן מהן יש שיוך ארגוני. חמאס מעודד פיגועים, אך החוליות לא היו כאלה שקיבלו הנחיה ממפקדת טרור. האווירה הדאעשית האלימה, כמו גם לפיגועים באירופה, יש תרומה לכך".

בהמשך השבוע אמר ראש השב"כ נדב ארגמן כי ארגונו סיכל השנה יותר מ-400 פיגועים. בטקס שנערך במטה השב"כ להענקת פרס ראש הממשלה על הישג מודיעיני-מבצעי לשנים 2016-2015 הוסיף ארגמן: "התכנסנו להביע הערכתנו לאנשינו, שבזכותם קודמו ומומשו מבצעים ייחודיים וחסרי תקדים. מבצעים שהובילו להישגים מודיעיניים וסיכולים משמעותיים". לדבריו, "המודיעין האיכותי, הטכנולוגיה המתקדמת וההון האנושי המצוין, הם אלו שבזכותם סיכל השנה שב"כ יותר מ-400 פיגועים משמעותיים".

(עדכון ראשון: 8:11)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
זירת ניסיון פיגוע דקירה, מחסום קלנדיה, 30 בדצמבר 2016. רויטרס
זירת ניסיון הפיגוע, היום/רויטרס
זירת ניסיון פיגוע דקירה, מחסום קלנדיה, 30 בדצמבר 2016. רויטרס
זירת ניסיון הפיגוע, היום/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully