וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנשיקה המוגזמת של האב עם הכלה של בנו בחתונה שלהם

6.1.2017 / 6:44

האב התערב עם אחד האורחים שיצליח לנשק את הכלה של בנו בערב חתונתם - תמורת סכום של 1,350 דולר. הוא עמד במשימה בגבורה ונישק את הכלה במשך 17 שניות

צילום מסך

דמיין לעצמך שאתה תופס את אשתך מתנשקת עם אביך. זה אולי הדבר הכי דוחה שיכולת לדמיין, נכון? זה מה בדיוק שקרה לחתן סיני אחד, שנאלץ לצפות בכלתו מתנשקת עם אביו - ורק בגלל התערבות של האב.

בקטע הקצר, שפורסם ב-25 בדצמבר בפלטפורמת שיתוף הווידאו הסינית MiaoPai, נראה אב החתן מתנשק בלהט עם הכלה של בנו במטרה לזכות בסכום של 10,000 יואן (1,350 דולר) במסגרת התערבות עם אחד האורחים. הכלה נראית מהססת בהתחלה, אך מהר מאוד מתמסרת לעניין ונותנת לאביו של בעלה הטרי לנשק אותה ארוכות. הנשיקה ארכה 17 שניות, במהלכה האורחים התאספו סביבם והריעו בקול.

מנשק את הכלה בחתונה. צילום מסך
אב החתן מוזמן לנשק את הכלה/צילום מסך

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

קטטה פרצה בחתונה כשהאקס של הכלה הגיע עם תמונה מבישה שלה

לכתבה המלאה

בעוד הסובבים נראו מתלהבים מהאתגר, הצופים בבית פחות התלהבו וגינו את האב על התנהגותו הבלתי הולמת. רבים לא האמינו שהוא היה מוכן לעשות דבר כזה לבן שלו רק כדי לזכות בהתערבות. משחקי אמת או חובה שכאלה נהוגים בחתונות בסין ואף זכו לשם "נאו דונג פאנג". משחקי החתונה המסורתיים נוהגים ללעוג לזוג הצעיר ביום חתונתם, כשבשנים האחרונות המשחקים הפכו פרועים ונועזים יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully