וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטה פרצה בחתונה כשהאקס של הכלה הגיע עם תמונה מבישה שלה

29.12.2016 / 10:33

האורחים נתנו אגרופים והעיפו כסאות אחד על השני בקטטה שיצאה משליטה, ככל הנראה אחרי שהאקס של הכלה הגיע לחתונתה והשאיר למוזמנים הפתעה לא נעימה על השולחנות

צילום מסך

נקמה היא מנה שיש להגיש אותה קרה, והאוכל שמוגש בחתונות גם ככה ברובו מגיע קר, אז אפשר להבין מדוע בחר האקס של הכלה לנקום בה על הבחירה בגבר הלא נכון - דווקא עם השניצלונים של הבופה. נתחיל דווקא מהסוף. בימים האחרונים הוצפו ברשת סרטונים שמציגים קרב אלים בין מספר אורחים בחתונה, הכולל אגרופים, בעיטות וזריקת עצמים כבדים אחד על השני. הקטטה הבאמת פסיכית הזאת עוררה הרבה סקרנות מצד הצופים, שניסו להבין מה כבר יכול להניע קהל שלם לשיגעון שכזה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שישה שבועות לפני חתונתה גילתה את האמת הנוראית על הארוס שלה

לכתבה המלאה

אחרי שנפוצו שמועה שמדובר בריב בין משפחות שהגיע לטונים צורמים ביום החתונה, צצו להם פרטים נוספים על האירוע ששוללים את המידע הקודם. מצילומי מסך של הודעות וואטסאפ ששלח חבר של כמה מוזמנים עולה גרסה אחרת, לפיה הכלה זרקה את האקס שלה לטובת גבר אחר איתו בחרה להינשא באותו ערב. האקס בחר להגיע לקבלת הפנים של החתונה שנערכה בווייקפילד, אנגליה, עם מעטפה ופיזר על השולחנות תמונה של הכלה מבצעת בו מין אוראלי. הקטטה החלה כשהאח של הכלה חשב שאחד השושבינים אחראי לזה, מה שהוביל אותו לתקוף חזרה ומשם העניינים רק הסתבכו. אנחנו היינו לוקחים את הכסף ובורחים.

ההודעות שחושפות את הסיפור שמאחורי הקטטה:

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום מסך/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מאותו ערב בלתי נשכח:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully