וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה שבועות לפני חתונתה גילתה את האמת הנוראית על הארוס שלה

19.12.2016 / 6:37

זה אולי הדבר הנורא ביותר שיכול לקרות לזוג מאורס: שישה שבועות לפני היום הגדול, הכלה לעתיד עברה על ההזמנות לחתונתה וגילתה שאבא שלה הוא גם אביו הביולוגי של הארוס שלה. היא שיתפה את הרשת בגילוי המצמרר וביקשה עצות. לא תאמינו איך הארוס שלה הגיב לזה

צילום מסך

בסרטון – עוד חתונה שהשתבשה כשהמאהבת של החתן הגיעה לחתונה - לבושה בשמלת כלה

לא ברור אם הסיפור הבא אמיתי או לקוח מטלנובלה מוגזמת (ב"סלסטה" עשו את זה קודם), אבל היינו חייבים לרוץ ולספר לכם עליו. רק שישה שבועות לפני נישואיה לבחיר ליבה, גילתה הכלה המיועדת שהארוס שלה הוא למעשה אחיה למחצה. אתם יכולים לדמיין משהו גרוע מזה? את הסיפור המצמרר שלה היא שיתפה בשבוע שעבר עם גולשי Reddit וביקשה לעצתם. הסוד הדרמטי נחשף אחרי שחמותה ביקשה ממנה להזמין גם את אביו הביולוגי של בנה והראתה לה תמונה שלו. היא מיד זיהתה שזה אביה וסיפרה על זה לארוס שלה, רק בשביל לגלות שהוא כבר ידע והסתיר את זה ממנה במשך שנה. שוק!

"אני לא יודעת מה לעשות. אני מזועזעת. אפילו מלכתוב את זה נכנסתי להתקף חרדה והייתי חייבת לקחת שני כדורי קסנקס כדי להירגע", היא כתבה ב-Reddit ברביעי האחרון, "אני והארוס המדהים שלי ביחד כבר שנתיים. זו הייתה מערכת היחסים הרצינית השנייה שלי – ועבורו הראשונה. אחרי שנה של דייטים, התארסנו. סוף סוף עברנו לגור ביחד לפני חודש והחתונה שלנו תתקיים בעוד 6 שבועות. הוא הנפש התאומה שלי. אני לא יודעת מה אעשה בלעדיו".

היא המשיכה: "המשפחות שלנו ממש קטנות. אבא שלי לא היה מעורב בחיים שלי". במשפחה שלי היו כל מיני ריבים שקשורים לעובדה שאבא שלי כבר לא בתמונה. המשפחה של הארוס שלי היא ההפך הגמור מזה. הם די מושלמים. אמא ואבא שלו מדהימים. אחותו הפכה להיות אחת מחברותיי הקרובות ביותר. תמיד חשבתי שהם מושלמים, אז זה בא לי בהפתעה גמורה כשתוך כדי שאני עובדת על ההזמנות לחתונה – החמה לעתיד שלי נזכרה לגלות לי שאבא של הארוס שלי הוא למעשה אביו החורג. ביקשתי ממנה לראות תמונה של אבא שלו (האמיתי) וכמעט התעלפתי כשהיא הראתה לי תמונה של אבא שלי. אני לא יודעת איך לא צרחתי ונשארתי בהכרה. יצאתי מהחדר והקאתי מיד. אני בטוחה שהיא חושבת שאני בהריון עכשיו".

עוד כתבות:

•	כלה עצובה במיטה עם החתן. ShutterStock
הכלה גילתה שהארוס שלה הוא אחיה הביולוגי/ShutterStock

אחרי שחזרה הביתה, היא סיפרה לארוס שלה שהם בעצם אחים והופתעה לגלות שהוא ידע את זה כל הזמן הזה. "הגעתי הביתה והתעמתי עם הארוס שלי על זה. בכיתי. צרחתי. הוא רק ישב שם, בעצבנות. בסופו של דבר הוא הודה בפני שהוא ידע על זה במשך שנה אבל לא רצה לאבד אותי. מאחר שתמיד תכננו שלא להביא ילדים, הוא לא ראה סיבה שלא לשמור את המידע הזה לעצמו. הרגשתי נבגדת. אני נגעלת, פגועה. אני מתביישת. שבורת לב. אני לא יודעת מה לעשות. השקעתי כל כך הרבה כסף בחתונה הזאת וחלק ניכר מהכסף לא ניתן לקבל חזרה. בנוסף, אני לא יודעת איך אני אסביר את זה למשפחה ולחברים שלי, וגרוע מכך, אני אוהבת אותו. אני יודעת שאנחנו לא יכולים להיות ביחד, אבל עד אתמול הייתי בטוחה שנזדקן ביחד. מה אני עושה? מה לעזאזל אני עושה?"

מאוחר יותר חזרה הכלה הנסערת ל-Reddit ועדכנה את הפוסט שלה בהתפתחויות, "כולכם הייתם מאוד אדיבים אליי בעצות שלכם. הרגשתי שמגיע לכם עדכון. קודם כל, הארוס שלי (נקרא לו ג'יימי), נשאר בלילה האחרון אצל ההורים שלו. אין להם מושג מה קורה. אני חושבת שהוא פשוט אמר להם שאני במחזור ואני חייבת קצת אוויר – שזה נשמע קצת דרמטי, אבל אם הייתם יודעים איך אני מתנהגת כשאני במחזור, הייתם מבינים".

היא הוסיפה: "אני עדיין לא יודעת מה לעשות. יש לי המון רגשות סותרים. אני עדיין לא מאמינה שזה אמיתי. אני כל הזמן מקווה שהוא יתקשר להגיד לי שזאת בדיחה. דרך אגב, אני חייבת לומר - רובכם הייתם בסדר גמור עם הרעיון של גילוי עריות בין אחים. לא ציפיתי לזה בכלל. לצערי, אני לא חושבת שההתנהגות הזאת תצליח להתקיים בעולם הלא מקוון. וגם אם כן, אני לא יודעת אם אוכל להמשיך לחיות בתור האישה ששכבה והתחתנה עם אחיה. אני הולכת לשכב לישון, בגלל שאני ערה כבר יותר מ-24 שעות. כשאתעורר, אולי אתקשר לאבא שלי בפעם הראשונה מזה 10 שנים. אנחנו צריכים לדבר".

חכו רגע. הדרמה מסרבת להסתיים. המסכנונת חזרה כעבור כמה זמן ל-Reddit ועדכנה שוב את הפוסט שלה. "עדיין לא נרדמתי. אני מנסה לעמוד בקצב של התגובות שלכם ולענות לאנשים, אבל זה באופן רשמי הפך להיות גדול מדי. אני הולכת לנסות לישון שוב. אולי אמחק את הפוסט הזה בסוף. זה פשוט יותר מדי. אתם מדהימים וכל כך נחמדים, אבל לא ציפיתי שזה יהפוך לעניין כזה גדול".

בעדכון הרביעי (וחכו, יש גם חמישי) היא כתבה באותיות גדולות וכתב בולט: "אף פעם אל תקחי עצה מ-Reddit. למדתי את זה היום. אעדכן ברגע שהעניינים יירגעו כאן". בעדכון החמישי והאחרון (נכון לכתיבת שורות אלה) היא כתבה: "הצילו! הדברים נראים גרועים מתמיד. מאחר שרובכם המכריע כל כך תמך בנו, החלטנו לספר לאמא שלו ולאביו החורג את מה שגילינו. זה היה נורא. הדרך שבה הם הגיבו הייתה רק טעימה לאיך שאחרים יגיבו, אז החלטנו להיפרד. עם זאת, לפני שנבטל את החתונה, אנחנו נדבר עם אבא שלנו ונעשה בדיקת DNA. תודה לכולם על התמיכה וטוב הלב שלכם. הלוואי שהיה לזה סוף טוב. כל המצב הזה פשוט דפוק".

הפוסט צבר 13 אלף צפיות ויותר מ-4,820 תגובות. מלבד אלו שחשבו שגילוי עריות זו לא סיבה לביטול חתונה, רבים בחרו להתייחס לעובדה שהארוס שלה ידע את האמת והסתיר אותה ממנה במשך שנה. "אז זה העניין. הוא שיקר לך במשך שנה שלמה על משהו מאוד מאוד חשוב. איך את יכולה לבטוח בו שוב?" כתב אחד ואחר הוסיף: "הוא ידע. הוא לא סיפר. במשך שנה. מי יודע מה עוד הוא מסתיר ממך".

  • עוד באותו נושא:
  • אחים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully