וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיעוד האחרון של אמה של אורי בת ה-15 נגנב: "זו המזכרת היחידה"

23.12.2016 / 10:00

הנערה שנמצאת במשפחה אומנת תיעדה את אמה, שחולה בסרטן סופני, בשנה האחרונה בעת שתפקודה הלך והידרדר. השבוע, נגנבה המצלמה ויחד איתה נגנבו החומרים החשובים. "באיזשהו שלב הסרטן ינצח אותה והיא הדבר הכי חשוב לי בעולם. בבקשה, תפנו אליי"

אמה של אורי, חולת סרטן אשר מתגוררת בהוספיס. ספק 500
"הרגשתי שהולך לקרות משהו, אז התחלתי לתעד". אמה של אורי/ספק 500

אורי בת ה-15, שמתגוררת באזור הצפון, נאלצת להתמודד בתקופה האחרונה עם מחלת הסרטן הסופנית של אמה. אלא שבימים האחרונים היא מצאה את עצמה בחזית הלחימה על התיעוד של אמה בשנה האחרונה, לאחר שמצלמתה נגנבה. "אני קוראת לכל מי שנתקל בחומר לפנות אליי. זו המזכרת היחידה שלי ממנה, באיזשהו שלב הסרטן ינצח אותה והיא עלולה למות", פנתה אורי בקריאה נרגשת.

המצלמה נגנבה מביתה של הנערה ביום שלישי, אז ישנה אצל חברתה של אמה בבנימינה בעת שפרצו לדירתה. בחודשים האחרונים, מאז שעברה אמה להוספיס בשל מחלתה, מתגוררת אורי אצל משפחת אומנה. בכרטיס הזיכרון של המצלמה, תיעוד של אמה מהרגעים, ככל הנראה, האחרונים שלה. "בהתחלה, כשאימא שלי חלתה בסרטן, היא הייתה עוד עצמאית", נזכרת אורי.

"היא עברה כמה ניתוחים וחשבה שהם יהיו אפקטיביים, אבל הם לא עזרו לה. היא עברה להוספיס ואני עברתי לגור אצל משפחת אומנה, והחלטתי להתחיל לתעד את אמא שלי. היא הייתה חלשה, הרגשתי שהולך לקרות משהו, שיכול להיות שהיא תמות השנה, אז החלטתי ללכת עם זה עד הסוף. צילמתי אותה וגם אותי, איך זה להיות בת של חולת סרטן. לא רציתי לפרסם את זה, אבל רציתי שיישאר זיכרון בין המשפחה והחברים הקרובים גם לעתיד". אורי הוסיפה על הרגעים המיוחדים שתיעדה. "היא הייתה יושבת ומספרת זיכרונות, גם מהלידה שלי, גם על סבתא שלי, דברים שהיא הרגישה כלפיה. הייתי מצלמת את עצמי עם המחשבות שלי האישיות וההתמודדות שלי עם המחלה".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
ח"כ גטאס בדיון בהארכת מעצרו: "אני לא מלשן"
התחזית לסופ"ש: ירידה בטמפרטורות, גשמים ברוב הארץ וחשש לשיטפונות
מצרים: א-סיסי ביקש לדחות את הדיון באו"ם לבקשת טראמפ

"אני יודעת שבאיזשהו שלב הסרטן יהיה זה שינצח"

"זהו הזיכרון האחרון שלי מאימא שלי, שלא תהיה באיזשהו שלב. אם יהיו לי ילדים אני רוצה שהם יראו את הצילומים האלה, שהם יכירו אותה, בכל זאת, זאת סבתא שלהם"

לפני יומיים, נסעה אורי לבקר את אמה. "גם חברות שלה היו שם. אחרי הביקור הגיע הלילה והלכתי לישון אצל אחת מהן. כשהגענו הביתה, הוצאתי את המצלמה והיא נשארה בסלון. בבוקר גיליתי שהמצלמה לא שם. שאלו אותי אם אולי שכחתי אותה אצל אימא, אבל אני ידעתי שמישהו פרץ לבית כי זו שכונה שהיו בה הרבה פריצות. בסוף החלטנו להזמין משטרה", סיפרה.

בשלב זה, הגיעו השוטרים ותשאלו בעדינות את אורי לגבי החפץ יקר הערך שנגנב לה. "הם אמרו שהם ישתדלו וישקיעו בחקירה, זה היה חשוב להם, למעני", אמרה. מעבר לחיפושי המשטרה, קוראת אורי לכל מי שבא במגע עם חומרי הצילום להחזיר לה אותם. "אני קוראת גם למשטרה וגם לעזרת הציבור ואפילו לגנב עצמו: אם מישהו נתקל בחומר או במצלמה, מה שחשוב לי זה כרטיס הזיכרון ולא המצלמה. זה חומר שיקר לליבי, זהו הזיכרון האחרון שלי מאימא שלי, שלא תהיה באיזשהו שלב. אם יהיו לי ילדים אני רוצה שהם יראו את הצילומים האלה, שהם יכירו אותה, בכל זאת, זאת סבתא שלהם.

"אני רק בת 15, נערה מתבגרת. זה גם ככה קשה להיות בת של חולת סרטן שלא נוכחת באופן יומיומי בחיים שלי בגלל המחלה, אני יודעת שבאיזה שלב הסרטן הוא זה שינצח. אני קוראת למשטרה ובכלל לכל אדם שיכול לעזור לי - גם אם מדובר באדם שגנב את המצלמה שלי. אם הוא יפנה אלי באופן דיסקרטי, הסודיות מובטחת. אם זה לא גנב, אלא מישהו שימצא אותה, אני אתן לו פרס כספי. מדובר בחומר שחשוב לי ויקר ערך ללבי. אימא היא הדבר הכי חשוב בעולם".

מספרי טלפון ליצירת קשר:
ניצן 0546397658
ריי 0522733635

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully