וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"איבדנו את השקים": שני מאבטחים חשודים שגנבו 3.5 מיליון שקל

22.12.2016 / 16:20

שמעון מנצור ויוסף בן שבוא, מאבטחים בחברת השמירה "מודיעין אזרחי", נדרשו להעביר שקים עם מיליוני שקלים לבנקים בתל אביב. לאחר כמה שעות טענו כי הבחינו שהשקים נעלמו. עורכי דינם: "הם מכחישים את החשדות נגדם"

אילוסטרציה. ShutterStock
השקים נעלמו, והכסף לא הגיע לבנקים/ShutterStock

שני מאבטחים נעצרו היום (שני) בחשד שגנבו 3.5 מיליון שקל. שמעון מנצור ויוסף בן שבוא חשודים, מאבטיחים בחברת השמירה "מודיעין אזרחי", חשודים כי גנבו שקי כסף אותם היו אמורים להעביר לבנקים בתל אביב. השניים מכחישים זאת וטוענים כי איבדו את השקים עם הכסף. בית משפט השלום בעיר הורה על הארכת מעצרם עד ליום שני הבא.

השניים הגיעו אתמול למשמרת חלוקת הכספים בבנקים במרכז העיר. לטענתם, לאחר שחלף כחצי ממשך המשמרת הבחינו שמספר שקים, ובהם סכום הכסף הרב, נעלמו. הם אמרו החלו לחפש אחר השקים שאבדו במסלולם, אך לא מצאו אותם. בשלב זה, כך טענו העובדים, הם דיווחו למנהליהם שהחלו גם הם לחפש אחר שקי הכסף.

בחברה חשדו כי השניים גנבו את שקי הכסף והזעיקו את שוטרי משטרת לב ת"א, בפיקודו של ניצב משנה שלומי שגיא. השוטרים עצרו את שני העובדים והביאו אותם לחקירה. במהלך הדיון בפני השופטת חיותה כוחן הכחישו מנצור ובן שבוא את המיוחס להם וטענו כי אינם יודעים להיכן נעלמו שקי הכסף. השופטת נעתרה לבקשת המשטרה והורתה על הארכת מעצרם. בהנהלת החברה ובמשטרה ממשיכים לחפש אחר השקים שטרם נמצאו.

עורכי הדין תמר נבו ויוסי שילוח, המייצגים מטעם הסניגוריה הציבורית את שני החשודים מסרו: "מדובר בעובדים מסורים של החברה שמיד כשגילו שהכסף אבד דיווחו לממונים. הם משתפים פעולה עם החוקרים ומכחישים את כל החשדות. אנו מצפים שהמשטרה תמצה את החקירה. הסיטואציה אינה מוכרת להם והם נמצאים במצב קשה".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ: על ארה"ב להטיל הערב וטו על ההחלטה באו"ם נגד ההתנחלויות
תושבי עמונה בתשובה נוספת לבג"ץ: "נתפנה ללא תנאים"
אחרי ההלם והכאב, תושבי ברלין שבים לשוק המצולק והמדמם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully