וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם דוח שעוד לא שילמתם? ברשות האכיפה והגבייה נותנים 40% הנחה

21.12.2016 / 11:38

במסגרת המבצע לגביית שלושה מיליארד שקלים, פתחה רשות אכיפה והגבייה בחודש שעבר ב"מבצע של פעם בדור" שמאפשר לחייבים הנחה משמעותית על קנסות בגין פיגורים וריביות. ההנחה חלה בין היתר על דוחות משטרה, תיקים בבתי משפט וקנסות מנהליים

מבצע אכיפה משטרת התנועה הארצית נגב נגד משאיות עם משקל חורג. קובי ליאני
במסגרת המבצע, תינתן הנחה בקנסות על דוחות משטרה/קובי ליאני

האם רשות האכיפה והגבייה תצליח לגבות את שלושה מיליארד השקלים שחייבים לה? בחודש שעבר מאז החל המרכז לגביית קנסות ברשות בעבודתו, החזירו 21,116 חייבים את חובותיהם ב-32 אלף תיקים, שסכומם נאמד ב-21 מיליון שקלים. בסך הכול ישנם 270 אלף איש החייבים כספים לרשות.

המבצע, שמכונה ברשות "מבצע של פעם בדור", החל בנובמבר ויימשך עד מרץ 2017. במסגרתו, יקבל כל תושב 40% הנחה על תשלום קנסות שנצברו בגין פיגורים וריביות. ההנחה חלה על דוחות משטרה, תיקים בבית המשפט לתעבורה ובהליך פלילי, אגרות בתי משפט, קנסות מנהליים, קנסות של הרבנות הראשית ועוד.

מנכ"ל רשות האכיפה והגבייה, עורך הדין תומר מוסקוביץ, אמר כי הציבור מנצל את ההזדמנות. "כחלק מהמבצע אנחנו מציעים הנחה של 40% ועד גובה הקרן לחייבים. נכון לעכשיו, אנחנו רואים היענות יפה למבצע: מתוך 270 אלף חייבים, 21 אלף חייבים כבר שילמו. הגענו ל-21 מיליון שקל, אבל אנחנו רוצים להגיע להרבה יותר מזה. אנחנו יודעים שהרבה מאוד חייבים מבררים לגבי המבצע, אך המון פניות מסתיימות בבירורי שאלות ותשובות. הם מנסים לגייס את הכספים וככל הנראה מתכננים לשלם ברגע האחרון ולדחות".

לדבריו, דחיית תשלומי הקנסות פוגעת בחייבים. "בתקופה של סוף המבצע יש לחץ עצום על המערכות, ולא תמיד אנחנו מצליחים לעמוד בו. לכן אני ממליץ מאוד לאנשים לנצל את הזמן הנוכחי - כשהמערכת עובדת בלחץ סביר והפונים מקבלים מענה בזמן – ולא לדחות לרגע האחרון, כי הם עלולים להפסיד את המבצע. ההזדמנות הזו לא תחזור – המבצע הבא יהיה כנראה לנכדים שלי".

לקריאה נוספת:
מעטפות מהמעיל ו-16 כרטיסי סים: כך הבריח ח"כ גטאס טלפונים לאסירי חמאס
הפיגוע בברלין: "נהג המשאית נאבק במחבל – ונורה למוות בזירה"
פרשת קסטיאל: איש תקשורת לשעבר חשוד בשיבוש הליכי חקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully