וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו לתושבי עמונה: "אני יודע מה זה לאבד בית - סילקו אותנו לבית מלון"

21.12.2016 / 14:11

רה"מ אמר בפגישה עם תושבי המאחז כי הוא מזדהה עם כאבם, שכן נאלץ לעזוב את מעון ראש הממשלה אחרי ההפסד בבחירות ב-1999. "סילקו אותנו מהמעון הרשמי ונאלצנו לעבור לשרתון פלאזה", אמר. מטה מאבק עמונה: הציטוט לא משקף. נתניהו: "לנוני מוזס חשוב רק להכפיש את רה"מ"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן.

(תושבי מאחז עמונה קיבלו את מתווה הפינוי מרצון, השבוע)

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר במהלך פגישה עם תושבי עמונה כי הוא מזדהה עמם ומבין את כאבם, שכן בעבר נאלץ לעזוב את מעון ראש הממשלה בעקבות הפסדו בבחירות - כך דווח הבוקר (רביעי) בעיתון ידיעות אחרונות. "אני יודע מה זה לאבד בית. אחרי הבחירות ב-1999 סילקו אותנו מהמעון הרשמי ונאלצנו לעבור לשרתון פלאזה", אמר. מקור שנכח בפגישה אישר את הפרטים.

נתניהו אמר את הדברים בדיון עם תושבי המאחז במוצאי שבת האחרונה. הפגישה התקיימה במטרה להשיג את הסכמת התושבים למתווה הפינוי החדש, שהוצג על ידי נתניהו ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט.

ממטה מאבק עמונה נמסר: "בניגוד לדברים שפורסמו, ראש הממשלה בנימין נתניהו לא הפגין זלזול או אטימות כלפי כאבנו. להיפך: ראש הממשלה גילה אמפתיה אמיתית ורצון כנה לסייע ככל יכולתו כדי להקל על הכאב והצער בהריסת בתינו. הדברים שפורסמו רחוקים מהמציאות, והם עיוות של שברי דברים שאינו משקף את השיחה ואת רוח הפגישה".

לקריאה נוספת:
פרסום ראשון: נתניהו מינה את צחי הנגבי לשר לשיתוף פעולה אזורי
רגב דרשה תקציב לחגיגות ה-70 למדינה; נתניהו: "נגייס תרומות"
נתניהו: "לפיד איש שמאל שמנסה להסוות זאת"; יש עתיד: "טריק משומש"

ראש הממשלה בנימין נתניהו. AP
"מזדהה" עם תושבי עמונה. נתניהו/AP

ראש מועצת בית אריה אבי נעים, שנכח בפגישה, אמר ברשת ב' הבוקר כי הציטוט הוא "רכילות מרושע" . לגרסת נעים, נתניהו אמר שאחרי ההפסד בבחירות 99 "ביקשנו להישאר עוד כמה ימים במעון הרשמי ואמרו לנו, בו ביום תעזבו".

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק, שניצח נתניהו בבחירות 1999, התייחס להתבטאות החריגה. ‏"הוא איבד את זה לגמרי. 'נעקר מהבית'? בקולות הבוחר. הייתי שם. לקח לו שישה שבועות לארוז ולפנות. קשה? הגיע הזמן לפעם שנייה", צייץ בחשבון הטוויטר שלו.

בתגובה לפרסום כתב ראש הממשלה בעמוד הפייסובק שלו: "אזרח ישראלי נפגע בפיגוע טרור בו נרצחו 12 חפים מפשע בברלין, אשתו נעדרת, שגריר רוסיה נרצח באנקרה – בעולמו של נוני מוזס כל אלה פחות חשובים. כהרגלו, מה שבאמת חשוב לנוני מוזס זה להמשיך להכפיש ולתקוף את ראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully