וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "לפיד איש שמאל שמנסה להסוות זאת"; יש עתיד: "טריק משומש"

ראש הממשלה תקף את יו"ר יש עתיד, לאחר שהאחרון טען כי יש להדיח את ח"כ גטאס באמצעות שלילת חסינותו ולא על ידי חוק ההדחה. "האמת נחשפה לעיני כל", אמר. מהמפלגה נמסר: "קודם קראתם לבנט שמאל, ואז לליברמן, ואז לאיזנקוט"

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יאיר דניאל

ראש הממשלה בנימין נתניהו תקף היום (שני) את יו"ר מפלגת יש עתיד, יאיר לפיד, בעקבות דרישתו להדיח את ח"כ באסל גטאס (הרשימה המשותפת) שלא במסגרת חוק ההדחה, אלא במסגרת הסרת חסינותו. "זה מאכזב, אבל לא מפתיע אותי, כי מדובר באיש שמאל שעומד בראש מפלגת שמאל. יאיר לפיד מנסה להסוות את זה אבל האמת נחשפה עכשיו לעיני כול", אמר נתניהו.

בתגובה לכך, נמסר ממפלגת יש עתיד: "נו באמת, אולי די כבר עם הטריק המשומש הזה? קודם קראתם לבנט שמאל ואז לליברמן שמאל, ואז לבוגי יעלון שמאל, ואז לרמטכ"ל איזנקוט שמאל ועכשיו ללפיד שמאל? בכל פעם שראש הממשלה ושריו לא מסוגלים להתמודד עם המציאות, הם פונים לאותו הטריק המטופש והעלוב הזה. ההבדל היחיד בין ההצעה שלהם לשלנו, זה שההצעה שלהם תשלח את באסל גטאס לטייל בעולם ותוציא אותו גיבור, בעוד אנחנו מובילים מהלך שישלח אותו לכלא כמו שראוי לו".

ישיבת סיעת יש עתיד – פתיחת מושב החורף 2016. נועם מושקוביץ
"קודם קראתם בכל פעם שנתניהו ושריו לא מצליחים להתמודד, הם חוזרים לאותו טריק עלוב". לפיד/נועם מושקוביץ

גטאס זומן בימים האחרונים לחקירה ביחידת להב 433 של המשטרה בנוגע לשתי פרשות, באחת מהן הוא חשוד שניסה להבריח עשרות טלפונים סלולריים לאסירי חמאס בכלא קציעות, אולם אנשי שב"ס מנעו את ההברחה ועדכנו גורמים ביטחוניים. יתרה מכך, גטאס חשוד בניסיון הברחה של פריטים אסורים נוספים. פרשה נוספת נוגעת לאי סדרים כספיים במימון בחירות. מועד החקירה טרם נקבע.

לפיד טען מוקדם יותר כי יש צורך בזירוז החקירה נגד חבר הכנסת מהרשימה המשותפת, ולכן פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להסיר את חסינותו של גטאס. עוד אמר לפיד כי "חוק ההדחה זה מהלך אידיוטי. זה יתקע את הכל לשלוש שנים ובינתיים הוא יסתובב במלונות פאר ויגיד שרודפים אותו פוליטית". זאת, בעקבות יוזמתו של השר להגנת הסביבה, זאב אלקין, להפעיל את חוק ההדחה נגד גטאס, המצריך את חתימתם של 70 חברי כנסת בשלב ראשון ו-90 על מנת להצביע על הדחתו של חבר כנסת מכהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully