וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכל נשאר במשפחה: נכדו של הרב עובדיה יוסף התארס עם נינתו

18.12.2016 / 20:34

אברהם יוסף, בנו של בן הזקונים של יוסף, יתחתן עם עדי שמעוני, הנכדה של עדינה בר שלום. "הם הכירו במסגרת המשפחה והם התאימו כמו כפפה ליד. הקטע המשפחתי הפך מהר מאוד לשולי", אמרו במשפחה

עדי שמעוני ואברהם יוסף, נכדו ונינתו של הרב עובדיה יוסף.. באדיבות המשפחה
"חתן מצוין עם כלה מצוינת למשפחה מצוינת". הזוג המאושר/באדיבות המשפחה

במשפחת יוסף יחגגו הערב (ראשון) שידוך משמיים. נכדו של הרב עובדיה יוסף התארס עם נינתו. כלומר, החתן יבוא בברית הנישואים עם הבת של בת דודתו. החתן הוא אברהם יוסף, בן 20, בנו של יהודית יוסף והרב משה יוסף, בן הזקונים של הרב עובדיה. הכלה היא עדי שמעוני, בת 19, בתם של משה וחנה שמעוני. חנה היא בתה של עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב יוסף.

"השניים הכירו במסגרת המשפחה", אמר בן במשפחת יוסף, "הם התאימו אחד לשנייה כמו כפפה ליד והקטע המשפחתי הפך מהר מאד לשולי". עו"ד משה שמעוני, אב הכלה, התייחס לנישואים הקרבים ואמר: "חתן מצוין עם כלה מצוינת למשפחה מצוינת". אם החתן הגיבה: "רק שיצליחו".

עוד ידיעות בוואלה! NEWS:
החשד נגד ח"כ גטאס: ניסה להבריח טלפונים סלולריים לאסירי חמאס
היכונו לשלג: מחר הוא עשוי לרדת בפסגות הרי הצפון והמרכז
בלארוס: בלוגר רוסי-ישראלי מוכר נעצר לבקשת ממשל אזרבייג'ן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

נישואים בתוך המשפחה במגזר החרדי אינם דבר נדיר, אך מקובלים יותר בסקטור החסידי והליטאי. בעוד שבסקטור החסידי השידוך נחשב למוצלח יותר, אצל הליטאים, ביחס לזרם החסידים, נמנעים מכך. זאת, ככל הנראה בשל השמרנות שתופסת מקום בולט באורח חייהם. בזרם הספרדי, נישואים בתוך המשפחה מקובלים יותר בין משפחות אצולה.

כך לדוגמה, במשפחת המקובלים אבוחצירא, ה"בבא ברוך", רבי ברוך אבוחצירא, חיתן את בנו עם בתו של המקובל רבי יחיאל אבוחצירא מרמלה. רבי יקותיאל אבוחצירא חיתן את בתו עם בן אחותו. בנוסף לכך, שני בניו של הרב יהודה דרעי, רב העיר באר שבע נשואים לבנותיהם של הרב אברהם יוסף והרב הראשי יצחק יוסף, בניו של הרב עובדיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully