וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר 16 שנים: נעצר חשוד במעורבות ברצח קשישה בפתח תקווה

16.12.2016 / 14:10

החשוד, שנמלט מהארץ ושהה בשנים האחרונות במדינות שאין להן הסכם הסגרה עם ישראל, נלקח לחקירה עם נחיתתו בנתב"ג לפנות בוקר. האישה, בת 81, נרצחה בדירתה במסגרת ניסיון שוד שהסתבך, ושותפו של החשוד הורשע ברצח

ניידת משטרה מחוץ לטרמינל 1, נמל התעופה בן גוריון. מרץ 2016. ניב אהרונסון
ניידת משטרה בכניסה לנתב"ג/ניב אהרונסון

ג'קי אוחנה, החשוד במעורבות ברצח אישה בת 81 בדירתה בפתח תקווה בשנת 2000, נעצר היום (שישי), לאחר ששהה בשנים האחרונים במדינות שאין להן הסכם הסגרה עם ישראל. אוחנה, בן 58, נלקח לחקירה עם נחיתתו לפנות בוקר בנתב"ג, אולם בשל מצבו הרפואי, שאינו מאפשר את כליאתו, הוא שוחרר בתנאים מגבילים ותיק החקירה בעניינו יועבר לעיון הפרקליטות.

האישה נרצחה באמצעות סדין שנכרך בחוזקה על פניה ועל צווארה. חקירת האירוע הובילה להרשעתו ברצח של בצלאל עמרני, בעוד אוחנה נמלט מהארץ. על פי פסק הדין שניתן בבית המשפט המחוזי בתל אביב, השניים ידעו כי האישה מחזיקה בביתה סכום כסף גדול במזומן, והחליטו לפרוץ לדירה ולשדוד את הכסף.

לאחר תקופה של פעולות הכנה, שכללו מעקב אחרי הקשישה ותצפית לעבר דירתה, החליטו השניים לפרוץ לדירה בשעות הלילה. ב-13 באוגוסט 2000, סמוך לשעה 2:30 בלילה, הם הגיעו לדירה כשפניהם מכוסות בגרבי ניילון, עמרני פרץ אליה והחל לחפש אחר הכסף. הדיירת התעוררה והחלה לקרוא לעזרה ולהתנגד לשוד. בשלב זה, עמרני כרך את סדין המיטה סביב ראשה, והיא מתה כתוצאה מחנק.

עוד בוואלה! NEWS:
"חמור ומזעזע": תושב קיבוץ בדרום נעצר בחשד לאונס קטינות
זוג הורים מרמלה נעצרו בחשד לטלטול אלים של תינוקם בן 5 חודשים
בת 27 נהרגה בתאונת דרכים בדרום; הולכת רגל נהרגה בפתח תקווה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully