וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"להסתכל לרוצחי אחי בעיניים": אחיו של הסודאני שהוכה למוות מחפש צדק

16.12.2016 / 0:24

מוסא עלי אדהם-עבדו, אחיו של באביקר שמת לפני כשבועיים בפתח תקווה מאמין שבית המשפט "יעשה צדק" וירשיע את שני הצעירים שהיכו את אחיו למוות. "מקווה שבקרוב האמת תצא לאור", אמר בבית המשפט

עריכה: שניר דבוש

"הגעתי לפה כדי להסתכל לרוצחים הנתעבים של אחי ישר לתוך העיניים", כך אמר אתמול (חמישי) לוואלה! NEWS מוסא עלי אדהם-עבדו, שאחיו באביקר עלי אדהם-עבדו, מבקש המקלט סודאני, הוכה למוות לפני שבועיים על ידי צעירים בפתח תקווה. את הדברים אמר בדיון בעניינם של שני החשודים במעשה, שמעצרם הוארך ב-13 ימים.

"אני סמוך ובטוח שבית המשפט בישראל יעשה צדק ויעניש בחומרה את הרוצחים של אחי", אמר. עלי אדהם-עבדו מציין לטובה את היחס המחבק שהוא מקבל ברחוב ומהתקשורת מאז הרצח של אחיו. "אני רוצה להודות לכל האזרחים, ולכלי התקשורת שמלווים אותי ואת בני משפחתי מאז הלילה הנורא ההוא, ומקווה שבקרוב האמת תצא לאור", הוסיף.

בליל ה-14 בנובמבר, כך לפי כתב האישום, הגיע באביקר לאזור עיריית פתח תקווה והתקרב לעבר נערות שחששו ממנו, צעקו והתרחקו מהמקום. אחד הנאשמים, נער בן 16, ששמע את צעקותיהן של הנערות ניגש לבאביקר ודחק בו לעזוב את המקום. באביקר הרים את ידיו והחל להתרחק. לפי כתב האישום, כשידיו של באביקר היו מורמות והוא היה עם גבו אל הנער, בעט האחרון בפלג גופו התחתון והשליך לעברו פחית בירה.

לקריאה נוספת:
"בעטו בעודו שרוע על המדרכה": שני צעירים מואשמים שהרגו סודאני בפ"ת
ארבעה שבועות, ארבעה מקרי רצח בפתח תקווה: "רצף חריג"
אחיו של הסודאני שהוכה למוות בפתח תקווה: "זה היה רצח מתוכנן"

מוסא עלי אדהם-עבדו, אחיו של באביקר עלי אדהם-עבדו, עם עורך דינו שלום צדוק. באדיבות המצולמים
אחיו של באביקר עלי אדהם-עבדו, מוסא, עם עורך דינו שלום צדוק/באדיבות המצולמים

באביקר ניסה להתאושש מהמכות ולעזוב, אך הנער לא ויתר ובעט בו שוב ושוב, כל זאת, בזמן שבאביקר שרוע על המדרכה. נאשם אחר הצטרף לצעיר והמשיך להכות נמרצות את מבקש המקלט.

מכתב האישום עולה כי בהמשך הלילה שב באביקר אל האזור שבו הותקף. הנערות שאליהן פנה בתחילת הערב, ראו אותו שוב, צעקו ועזבו את המקום. הנאשם השני, שמיד זיהה אותו, צעק לעברו שיעזוב את המקום ואז הכה אותו באגרוף, לאחר שנפל מבקש המקלט לקרקע, המשיך הנאשם המשיך לחבוט בו. לאחר כחצי שעה, כששמעו שני הצעירים שבאביקר החל לחרחר, הם נמלטו מהמקום. אדהם-עבדו נפצע אנושות ומת מפצעיו לאחר ארבעה ימים בבית החולים בילינסון.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
באביקר עלי אדהם-עבדו שנרצח על ידי צעירים בפתח תקווה. פייסבוק, צילום מסך
הוכה למוות. באביקר עלי אדהם-עבדו/צילום מסך, פייסבוק

אל מוסא עלי אדהם-עבדו, מתלווה בדיון יהודה צדוק, ממשרד עורכי הדין "צדוק את צדוק", שאמר כי משרדו מלווה את אחיו של המנוח ובני משפחתו מאז הלילה הקשה. "בימים הקרובים עתיד בית המשפט בחרטום סודאן, להעביר אל מוסא את אישור האפטרופוסות לטפל בתביעת הנזיקין ובעזבונו של באביקר. עם קבלת פסק הדין, בכוונתו לתבוע את משפחות הרוצחים בתביעת נזיקין לקבלת פיצויים, דבר שלגיטימי ומקובל בכל העולם".

(עדכון ראשון: 22:30)

מוסא עלי אדהם-עבדו, אחיו של באביקר עלי אדהם-עבדו, עם בני משפחתו. באדיבות המצולמים
בני משפחתו של מוסא עלי אדהם-עבדו/באדיבות המצולמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully