וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני הולך להרוג אותו מולך": מסע האימה של צמד המתאגרפים בתל אביב

15.12.2016 / 10:20

ג'קי ("העונש") גוש, המתחרה בספורט הלחימה המשולבת, הואשם כי סייע לחברו לאימונים לאיים על אשתו לשעבר ועל אדם נוסף, שנחשדו בניהול רומן. עורכי דינו מסרו כי "מדובר בספורטאי מצטיין, מעולם לא דבק בו רבב"

צילום מסך

(מתוך סדרת כתבות בוואלה! ספורט על ג'קי גוש)

מתאגרף המתחרה בספורט הלחימה המשולבת (MMA) מואשם יחד עם חברו לאימונים באיומים, בחבלה בנסיבות מחמירות ובתקיפה, לאחר שהשניים איימו על אשתו לשעבר של החבר ואדם נוסף. ג'קי גוש (המוכר בענף בכינוי "העונש", ג"ג) בן 32 מאבו גוש, מתחרה בספורט האלים במדינות במזרח אירופה וגם מייצג את ישראל בזירות בינלאומיות. על פי כתב האישום שהוגש השבוע לבית משפט השלום בתל אביב, גוש איים עם חברו לאימונים, משה חטאב, המוכר למשטרה כמכור לקוקאין, על גרושתו של האחרון, שחשד כי היא בוגדת בו. חבריו של חטאב העידו במשטרה כי תמיד היה קנאי ואובססיבי לאשתו לשעבר ובתקופת נישואיהם אף התעורר אצלו חשד כי היא נוהגת לישון עם אוזנייה ולהתקשר דרכה לגברים אחרים.

לפני כשבוע התקשר חטאב לגרושתו וסיפר לה שהוא מאושפז בבית החולים איכילוב בתל אביב וביקש לראותה. משהגיעה לבית החולים נאמר לה כי אין אדם בשם זה המאושפז שם והיא התקשרה לחטאב, שטען כי הוא למעשה מאושפז בבית החולים שיבא בתל השומר. על פי כתב האישום, חטאב אף הוסיף כי הוא נזקק לסיוע סיעודי אך אינו רוצה שאשתו לשעבר תראה אותו במצב זה. בשלב זה השיבה הגרושה כי היא מתעקשת לראותו מאחר שהוא אבי ילדיה ומיהרה לבית החולים. אולם, משהגיעה לתל השומר נאמר לה גם שם כי אין בבית החולים אדם המאושפז בשם זה. בנקודה זו, כך על פי כתב האישום, התקשר חטאב אל גרושתו וטען כי יצא מחדרו והוא ממתין בחניית בית החולים וביקש שתבוא לפגוש אותו.

עוד בוואלה! NEWS:
דוח הביטוח הלאומי: ישראל היא הענייה ביותר מבין מדינות המערב
הפריצה הגדולה בהיסטוריה: מידע נגנב ממיליארד חשבונות "יאהו"
הציב רף מוסרי גבוה: פרישת ראש אכ"א הפתיעה את המטה הכללי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוש, במהלך אחד הקרבות בהם התחרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהגיעה האישה לחניית בית החולים הבחינה בחטאב הממתין לה יחד עם גוש. על פי כתב האישום, חטאב ביקש שתיכנס לרכב כדי לספר לה שם על מצבו הרפואי, אך היא חששה. בתגובה, אחז חטאב בידה ואמר כי לא יעשה לה כלום. השניים נכנסו אל המושב האחורי של הרכב וגוש התיישב במושב הנהג. במהלך הנסיעה פנה חטאב לגרושתו ואמר לה כי הוא עוקב אחריה בחצי השנה האחרונה באמצעות הרשתות החברתיות ושהוא יודע שהיא בוגדת בו עם אדם בשם דוד. "עכשיו תראי מה זה גבר, אני הולך להרוג אותו מולך", אמר חטאב לאשתו לשעבר, על פי כתב האישום, ואף לקח את מכשיר הטלפון הנייד שלה על מנת לשלוח מסרון לאותו דוד. "משה בפריז, אני צריכה לדבר איתך, תרד מתחת לבית", נכתב בהודעה.

על פי כתב האישום, בשלב זה פנו השלושה אל ביתו של דוד, בבניין יוקרה במרכז תל אביב. כשירד דוד למטה דרשו ממנו חטאב וגוש כי ייכנס לרכב ואיימו כי אם לא יעשה זאת הם "יעשו בלגן" מול אשתו. גרושתו של חטאב, כך על פי כתב האישום, התחננה בפני דוד שלא ייכנס כיוון שהבינה כי השניים מתכוונים לפגוע בו. דוד ביקש ממנה לעזוב את המקום, אך חטאב וגוש אילצו את שניהם להיכנס למכונית ונסעו משם.

על פי כתב האישום, במהלך הנסיעה פתח דוד את דלת הרכב במטרה להימלט וקפץ ממנה בעודה נוסעת. בשלב זה עצר גוש את המכונית ויצא ממנה יחד עם חטאב במטרה להכות את דוד. לטענת גרושתו של חטאב, גוש אף סטר לה על פניה ואמר לה ש"הכול בגללה". כתב האישום מפרט כי בגין קורות הנסיעה מואשמים חטאב וגוש באיומים ובחבלה מחמירה וגוש אף מואשם בעבירה של תקיפה סתם. חטאב מואשם כי לאחר התקרית המשיך לאיים על אשתו לשעבר ואף הטריד את כל חבריה. השניים אף נעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדם.

עורכי הדין של גוש, שרון קינן וקובי בן שעיה, מסרו: "מרשנו נקלע לסיטואציה של ויכוח לגיטימי בין בני זוג שהסלים וניסה להפריד בין הנצים. מדובר בספורטאי מצטיין שמייצג את המדינה ברחבי העולם, מעולם לא דבק בו רבב ואין לנו ספק שהוא ישוחרר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully