וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא ישן עם הדגים: דון קורליאונה הישראלי שממשיך לעקוץ גם מהכלא

15.12.2016 / 0:13

המגעים להסדר הטיעון עם עדיאל קורליאונה, ששינה את שמו כמחווה לדמות הראשית ב"הסנדק", לא הרתיעו אותו מלהמשיך להונות אנשים פרטיים וחברות באמצעות הטלפון. יום אחרי החתימה על ההסדר הואשם שוב בהתחזות ובהונאה שביצע באמצעות הטלפון בכלא

עדיאל קורליאונה, חשוד בהתחזות לרמי לוי. יוסי אלי, מערכת וואלה! NEWS
המשיך להונות גם מהכלא. עדיאל קורליאונה/מערכת וואלה! NEWS, יוסי אלי

עדיאל קורליאונה, ששמו המקורי הוא עדיאל וינר, הוא נוכל ידוע שהחליף את שמו כמחווה לדמות המפורסמת מסרטי "הסנדק". באחרונה נחתם עמו הסדר טיעון לאחר שהודה והורשע בשורה של עבירות מרמה, התחזות והונאה בכרטיסי חיוב, שביצע באמצעות שיחות טלפון בהיותו אסיר בכלא אשל. אך בעוד הוא מנהל מגעים לאישור על הסדר הטיעון, וכשהוא נתון במאסר, המשיך קורליאונה וביצע עבירות הונאה דומות לאלה שבגינן הוא נושא את עונשו.

ההסדר הוצג בפני בית המשפט המחוזי בבאר שבע, ולפיו קורליאונה ירצה מאסר בן שנתיים וחצי, יפצה את קורבנותיו בסכום של 65 אלף שקלים וישלם קנס בסך עשרת אלפים שקלים נוספים. במסגרת ההסדר הודה קורליאונה כי יחד עם שותפיו בנה אתר אינטרנט מתחזה לאתר חברת תעופה, במטרה להונות קורבנות תמימים שפנו לרכוש חבילות "זולות" במזומן. עוד הודה הנאשם כי התחזה למנכ"ל "רמי לוי" ויצר קשר עם בעלי חברת "טבע נאות", על מנת לרכוש נעליים לצורך תרומה פיקטיבית במאות אלפי שקלים. הנאשם אף הודה כי התחזה לעובד מלון "בראשית" במצפה רמון וניסה לקבל במרמה מזרונים בשווי מאות אלפי שקלים מחברת סימנס בשל הצפה, גם היא שקרית, במלון.

אלא שבזמן המגעים להסדר שניהל קורליאונה עם פרקליטות מחוז דרום - הוא המשיך בביצוע מעשי הנוכלות שלו מהכלא. יום לאחר חתימת ההסדר - שטרם אושר על ידי בית המשפט - הוגש נגדו כתב אישום נוסף בבית משפט השלום בפתח תקווה. קורליאונה הואשם כי בהיותו אסיר בכלא השרון ורימונים, הצליח להתחקות אחר פניות ושיחות טלפוניות של לקוחות תמימים לחברות נופש, תיירות ותעופה, התקשר מבית הסוהר ללקוחות תוך שהתחזה לנציג החברה, והציע להם להזמין באמצעותו את הטיסה וחבילת הנופש.

עוד בוואלה! NEWS:
הוארך מעצרו של יזם הנדל"ן אלון קסטיאל: "12 נשים התלוננו נגדו"
רק שני שוטרים פוטרו: ירידה חדה במספר הנאשמים באלימות במשטרה
סוף לצפייה הישירה: בית המשפט הורה לחסום את האתר "סדרות"

מרלון ברנדו בתפקיד דון קורליאונה, הסנדק. צילום מסך מתוך "הסנדק", צילום מסך
ההשראה. מרלון ברנדו בתפקיד דון קורליאונה/צילום מסך, צילום מסך מתוך "הסנדק"

כחלק משיטת הפעולה הציע ללקוחות הנחה בעבור תשלום במזומן במקום תשלום בכרטיס האשראי עבור מבוקשם. במקרים שבהם הלקוחות נענו להצעתו, הזמין נהג מונית שהגיע לביתם של הלקוחות, אסף מהם אלפי שקלים במזומן, ומסר את הכסף לאדם אחר ששמר אותם עבורו. בחלק מהפעמים, כדי לבסס את אמונם של אותם לקוחות בטרם ישלמו במזומן, נהג הנאשם להשתמש בכרטיסי אשראי של קורבנות אחרים ללא ידיעתם והסכמתם, להתקשר לחברות ולהזמין על שמם את השירות המבוקש. כך, השיג במרמה אישור הזמנה עבור הטיסה או הנופש והציגם ללקוחות.

בפעם אחרת התקשר קורליאונה מהכלא לנציגת שירות של סניף "סופר פארם" בקניון איילון, התחזה לאדם אחר והזמין דרכה סחורה בשווי כולל של כ-150 אלף שקלים באמצעות כרטיסי אשראי של קורבנות. את הסחורה מסרה נציגת השירות, בהתאם להנחיותיו של הנאשם, לנהגי מוניות איתם תיאם את הגעתם לקניון, ואלו העבירו את הסחורה למכריו.

וזה לא נגמר כאן - לפני כחודשיים התקשר קורליאונה לטלפון הנייד של אישה, עמו לא הייתה לו היכרות מוקדמת, והודיע לה כי פרץ לטלפון הנייד שלה. כדי לאמת את טענתו, מסר לה את מספר הטלפון של אביה ופרטים נוספים. כשביקשה המתלוננת מהנאשם שיפסיק, אמר לה כי "הוא יכול לעשות עוד הרבה דברים", והוסיף שיש לה מידע מאוד מעניין בטלפון ו"נראה אם אפשר לעשות בו שימוש". עוד אמר הנאשם למתלוננת כי הוא רואה אותה דרך מצלמת המכשיר, שהוא מצלם אותה ושהיא "חמודה בנוסף לכל". בהמשך התקשר קורליאונה למתלוננת פעם נוספת, ואמר לה שאין אצלה שום דבר מעניין וגם איחל לה חג שמח.

(עדכון ראשון: 23:11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully