וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טראמפ נפגש עם קניה ווסט במנהטן: "תשמור על עצמך, אחי"

זמן קצר לאחר שחרורו מאשפוז פסיכיאטרי, הראפר הגיע ל"מגדל טראמפ" ונועד עם הנשיא הנבחר למשך שעה קלה. לדברי טראמפ, הם דיברו "על החיים". ווסט: "חשוב לי לשמור על קשר ישיר עם הנשיא הנבחר, כדי באמת להביא שינוי"

צילום: רויטרס, עריכה: אוהד פיטר

הראפר האמריקני קניה ווסט הגיע היום (שלישי) לפגישה מפתיעה למדי עם הנשיא הנבחר של ארצות הברית דונלד טראמפ, ב"מגדל טראמפ" במנהטן. ווסט, שאושפז במוסד פסיכיאטרי בסוף החודש שעבר בשל התמוטטות נפשית, הכריז על תמיכתו בטראמפ זמן קצר לפני אשפוזו, ונפגש עם הנשיא הנבחר למשך שעה קלה.

בסיום הפגישה, יצאו השניים אל הכתבים בלובי הכניסה לבניין, אולם סירבו לדבר בהרחבה. "אנחנו פשוט חברים", הכריז טראמפ, "הוא איש טוב, אנחנו חברים כבר הרבה זמן". כשנשאל הנשיא הנבחר במה דנו השניים, השיב כי הם דיברו "על החיים". ווסט סירב למסור דברים, ורק אמר: "אני פשוט רוצה להצטלם עכשיו". לבסוף, קרא טראמפ: "להתראות אחי, תשמור על עצמך. נתראה בקרוב, טוב?".

עוד בוואלה! NEWS:
טראמפ הכריז: מנכ"ל תאגיד האנרגיה רקס טילרסון יהיה שר החוץ הבא
חרף התנגדות טראמפ: דרישה רפובליקנית לחקור מעורבות רוסיה בבחירות
טראמפ תוקף: "עלות תכנית ייצור מטוסי ה-F-35 יצאה משליטה"

הזמר קניה ווסט ונשיא ארה"ב הנבחר דונלד טרמאפ. ניו יורק 13 בדצמבר 2016. רויטרס
"רק רוצה להצטלם". ווסט וטרמאפ, היום/רויטרס

כמה שעות לאחר סיום הפגישה, ווסט התייחס לכך בסדרת ציוצים בחשבון הטוויטר שלו, אותם סיים בהודעה שבה נכתב רק "2024" - רמיזה לכוונתו להתמודד בבחירות לנשיאות לאחר תום שתי הכהונות שהוא צופה כביכול לטראמפ. "רציתי להיפגש עם טראמפ כדי לדון בסוגיות של רב-תרבותיות", מסר, "הסוגיות האלה כוללות בריונות, תמיכה במורים, חידוש תכניות הלימודים ואלימות בשיקגו. אני מרגיש שזה חשוב שיהיה לי תקשורת ישירה עם הנשיא העתידי שלנו, אם אנחנו רוצים שינוי אמיתי".

עוד בוואלה!

תתחילו לחסוך לכל המשפחה בהוצאות של הסלולר! בואו לשמוע עוד

לכתבה המלאה

בתוך כך, גורמים בצוות שינוי הממשל של טראמפ מסרו היום כי מושל טקסס לשעבר, הבכיר הרפובליקני ריק פרי, צפוי להתמנות לשר האנרגיה בממשל החדש. המינוי הצפוי מצטרף לשורת מינויים בסביבתו של טראמפ של גורמים המכחישים את השפעת האדם על שינוי האקלים או לכל הפחות מתנגדים לקידום מדיניות סביבתית.

יתרה מכך, פרי עצמו קרא בשנת 2012, במסגרת מסע הבחירות שלו בפריימריז הרפובליקני, לביטולו של משרד האנרגיה. פרי, שהתמודד גם בפריימריז הרפובליקני האחרון, כיהן במשך 15 שנים כמושל טקסס, מדינה שבה תעשיית הנפט מפותחת במיוחד. המושל לשעבר קרא פעמים רבות להסרת ההגבלות על תעשיית הנפט.

המועמד הרפובליקני לנשיאות ארצות הברית ריק פרי שהסיר את מועמדותו, ספטמבר 2015. רויטרס
חיזוק למתנגדי ההכרה בהתחממות הגלובלית. פרי/רויטרס

מוקדם יותר היום הכריז הנשיא הנבחר באופן רשמי על מינויו של מנכ"ל תאגיד האנרגיה "אקסון מוביל", רקס טילרסון, לתפקיד שר החוץ. "העקשנות שלו, ניסיונו הרב וההבנה העמוקה שלו בגאופוליטיקה הופכים אותו לבחירה מצויינת לתפקיד שר החוץ", מסר טראמפ בהצהרתו שפורסמה על ידי צוות המעבר שלו. "הוא יקדם יציבות אזורית ויתמקד באינטרסים הנוגעים לביטחון הלאומי של ארצות הברית"

טילרסון נפגש לראשונה עם טראמפ רק ביום שלישי שעבר, אך בסוף השבוע הפך לפתע למועמד המוביל לתפקיד שר החוץ. איש העסקים בן ה-64, שעליו המליצו לפי הדיווחים שרת החוץ לשעבר קונדוליסה רייס ושר ההגנה לשעבר רוברט גייטס, ישלים ממשל כמעט הומוגני - לבן, מבוגר ועשיר, ויצטרף למחנה הפרו-רוסי שהתאסף סביב הנשיא הנבחר.

(עדכון ראשון: 18:18)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully