וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היועצת של ח"כ מיכאלי עוכבה במשך שעה בכניסה לכנסת בשל לבושה

12.12.2016 / 11:18

חברת הכנסת מהמחנה הציוני כתבה על התקרית בעמוד הפייסבוק שלה. "לא פחות מחמישה שומרים עמדו ומדדו בעיניהם את הרגליים של שקד". ח"כ יחימוביץ' תקפה את אדלשטיין: "צא לנו מהארון". בדוברות הכנסת אמרו כי האירוע ייבדק ויופקו ממנו לקחים

ח"כ מרב מיכאלי, סיעת המחנה הציוני, הכנסת, 20 ביולי 2015. נועם מושקוביץ
"ביזיון". מיכאלי/נועם מושקוביץ

היועצת הפרלמנטרית של ח"כ מרב מיכאלי (המחנה הציוני) עוכבה אתמול (ראשון) על ידי שומרי הכנסת למשך שעה בכניסה לכנסת בשל לבושה. לפי מיכאלי, "לא פחות מחמישה שומרים עמדו ומדדו בעיניהם את הרגליים של שקד והחליטו שהלבוש שלה לא מאפשר לה להיכנס לעשות את עבודתה בכנסת". בדוברות הכנסת אמרו כי האירוע ייבדק ויופקו ממנו לקחים.

בפוסט שפרסמה אתמול בפייסבוק כתבה חברת הכנסת: "רק בהתערבות שלי מול מנכ''ל הכנסת כדי לפתור את הביזיון הזה, שקד קיבלה - אחרי שעה - אישור להיכנס. זה לגמרי ראוי שיהיה קוד לבוש להופעה מכובדת לעבודה בכנסת, אבל אין מצב שיהיו בכנסת משמרות צניעות".

מיכאלי הוסיפה כי "לבוש מכובד לא יכול להיות שם קוד להחפצה ואמצעי לדיכוי נשים. מיותר לציין שהבדיקה האופנתית בכניסה מחמירה יותר עם נשים מאשר עם גברים, נכון? ובכן, לא איפה שאנחנו מהוות כבר רבע מבית המחוקקים. זאת חייבת להיות הפעם אחרונה שהסיטואציה המשפילה הזו קורית, למי מהיועצות או המבקרות. כדאי שלא נצטרך לנהל מאבק בעניין הזה. הופעה מכובדת כן, אבל לא משמרות צניעות".

עוד בוואלה! NEWS:
סמוטריץ' תקף את נתניהו על דבריו על מדינה פלסטינית: "לא ימין"
נתניהו: "מקווה שטראמפ יסייע לי לקדם את פתרון שתי המדינות"
רישיונו של חזן נשלל ל-30 יום: "המשטרה עסוקה בלעשות לי שיימינג"

שקד חסון יועצת פרלמנטרית לחברת הכנסת מירב מיכאלי, דצמבר 2016. מתוך עמוד הפייסבוק של חברת הכנסת, אתר רשמי
שקד חסון, במראה שעיכב אותה בכניסה/אתר רשמי, מתוך עמוד הפייסבוק של חברת הכנסת

גם חברתה למפלגה, ח"כ שלי יחימוביץ', זעמה על התקרית בעמוד הפייסבוק שלה, ותקפה את יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, שהנחיל את קוד הלבוש. "איך שקד חסון מתלבשת? לא עניינך יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין. או במלים אחרות: צאו לנו מהארון, חוצפנים". בהמשך כתבה: "מתברר שיו"ר הכנסת, זה שמאפשר באין מפריע כנסת ביזיונית, פרועה, מביכה וכוחנית שלא הייתה כמוה בתולדות המדינה – מצא זמן להתעסק בדברים החשובים באמת".

מדוברות הכנסת נמסר בתגובה: "עיוות להציג המקרה כאילו מדובר בדיון על 'לבוש צנוע' . קוד לבוש בכניסה לכנסת, הוא הכרח בל יגונה וכך נהוג בכל פרלמנט בעולם. רענון קוד הלבוש לפני כמה שבועות, נועד לחדד, עד כמה שניתן, אי בהירויות שהיו בעבר אך ככלל לא השתנה מהותית לעומת מה שהיה נהוג קודם.

"זאת ועוד: אנשי משמר הכנסת הונחו לשים לב לחריגות בקוד הלבוש אך הכול תוך הפגנת רגישות, שמירה על מכובדות בלבוש בכניסה למשכן מחד, אך ניסיון למנוע ככול האפשר בפגיעה ברגשות מבקרים ואורחים. בין השאר נקבע שרק אישה, במידת הצורך, תעיר לאישה (וגבר לגבר) ונבדוק האם במקרה זה אירע אחרת. גם עיכוב ממושך בכניסה, אם אירע, אינו אמור לקרות. כאמור, האירוע ייבדק ובמידת הצורך נפיק לקחים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully