וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רישיונו של חזן נשלל ל-30 יום: "המשטרה עסוקה בלעשות לי שיימינג"

11.12.2016 / 19:23

אחרי שבסוף השבוע נתפס הח"כ מהליכוד נוהג לכאורה במהירות 142 קמ"ש, רישינו נשלל היום. בשיחה עם וואלה! NEWS, אמר כי הוא שוקל להגיש תלונה למחלקה לחקירות שוטרים בעניין הדלפת דבר תפיסתו וזימונו לשימוע. "המשטרה לא עסוקה בתאונות, אלא בהדלפת מידע"

ח"כ אורן חזן במשפטו של אלאור אזריה, בית הדין הצבאי יפו. אוגוסט 2016. מגד גוזני
"קודם רצים לדווח לתקשורת ואז מודיעים לאזרח". חזן/מגד גוזני

רישיונו של ח"כ אורן חזן (הליכוד) נשלל היום (ראשון) למשך 30 יום, על ידי סגן ניצב אמיר ג'יבלי, לאחר שנתפס ביום שישי נוהג לכאורה במהירות 142 קמ"ש על כביש הערבה. חזן אמר בשיחה עם וואלה! NEWS כי הוא שוקל לפנות למחלקה לחקירות שוטרים, ולהתלונן על כך שגורמים באגף התנועה הדליפו את דבר תפיסתו וזימונו לשימוע.

לדברי חזן, בכביש נסעו כמה כלי רכב בשעה שנעצר על ידי השוטרים, והאחרונים התווכחו ביניהם באשר למהירות שבה נהג. עוד טען כי קצין שנכח במקום רצה לקיים את השימוע עוד ביום שישי, אולם בגלל שהוא חבר כנסת החליטו במשטרה לשלוח אותו לדרכו. "ב-20:00 שמעתי בחדשות שאני אמור להיות מזומן לשימוע בתוך 72 שעות. שעה אחר כך, התקשר אליי השוטר שתפס אותי ואמר לי שהוא צריך לפגוש אותי כדי לתת לי הזמנה לשמוע", סיפר חזן. "אמרתי לו שכבר שמעתי את זה בחדשות וחבל שככה המשטרה עובדת, שקודם כל רצים לדווח לתקשורת ואחר כך מודיעים לאזרח, במקרה הזה חבר כנסת".

תאונה קטלנית סמוך לגן רווה, מאי 2015. יותם רונן
"שאלתי את הקצין אם השיימינג לא מספיק מרתיע". משטרת התנועה/יותם רונן

חזן הוסיף כי הוא מרגיש שהמשטרה לא מתעסקת בדברים הראויים. "אני מבין שהמשטרה לא עסוקה בלמנוע תאונות דרכים אלא בלעשות שיימינג לחבר כנסת מפורסם, במקרה הזה זה אני. הרי המפכ"ל רוני אלשיך אמר בכניסתו לתפקיד שהוא לא מוכן שיהיו הדלפות כמו אלה, אבל כנראה שהשוטרים לא שומעים למה שהמפכ"ל אומר להם ולהנחיות שלו", אמר. "לצערי אני נמצא ברשימה ארוכה של אישי ציבור, פוליטיקאים, ומפורסמים, שהמשטרה עסוקה בלהדליף, ועוד בשבת, תוך חילול שבת, מידע עליהם. אני מתכוון לפנות כבר מחר בשאילתא דחופה ולבקש הסברים מהשר לביטחון פנים גלעד ארדן על ההתנהלות הזו של המשטרה. במקביל אני שוקל תלונה למח"ש בעניין".

לדברי חזן, הוא לא נסע במהירות שעליה הצביעו השוטרים והוא בעל ותק של 18 שנים על הכביש עם עבר תעבורתי נקי. "שאלתי את הקצין אחרי כל השיימינג שהמשטרה עשתה לי בכלי התקשורת, האם זה לא מספיק מרתיע, לאחר שהוא טען כי אחד השיקולים בשלילה מנהלתית הוא העניין ההרתעתי שהמשטרה נוקטת כלפי עברייני תנועה".

ממשטרת ישראל נמסר: "הנהג נתפס אמש על ידי שוטרים כשהוא נוהג במהירות מופרזת של 142 קמ"ש. הטיפול המשטרתי במקרה זה היה זהה לטיפול בכל נהג אשר נתפס במהירות מופרזת, שהוכחה לא אחת כמסכנת חיים. גם הניסיון להסיט את מרכז תשומת הלב מחומרת העבירה שביצע הנהג בכדי לייצר כותרות אחרות, אין בו כדי לתרץ את נהיגתו במהירות מופרזת, ובטח לא בכדי לטעון נגד הסנקציה בגין העבירה שביצע. משטרת ישראל תמשיף לאכוף את החוק בכבישי ישראל ללא כל קשר למשלח ידו, זהותו או מעמדו של הנהג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully