וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הסופה שנשלחה ע"י אלוהים כדי לשמור על ישראל מפני דאעש"

12.12.2016 / 6:13

גולשים טוענים שאלוהים שלח ענן אבק וגשם למקום בו תקף דאעש את ישראל, מאחר שהסופה נראית כאילו היא תקועה מעל סוריה, ומסרבת לחצות את גדר הגבול לכיוון רמת הגולן. הטענות הללו פורסמו בשלל כלי תקשורת בעולם

צילום מסך

טענות מגוחכות הועלו ברשת ופורסמו השבוע ב"מירור", ב"סאן, ב"מטרו" וב"דיילי מייל" הבריטים, בעקבות סרטון שמציג סופה שהשתוללה בשבוע שעבר ונשארה "תקועה" על גבול סוריה-ישראל. לפי אותן טענות מדובר בלא פחות מענן אבק וגשם שנשלח בידי אלוהים כדי לשמש חיץ בין ישראל לדאעש. הסערה הענקית נעצרה לכאורה על גבול סוריה ו"לא הצליחה" להיכנס לאזור רמת הגולן. לא ברור איך זה קרה, אבל הדיווח האבסורדי הזה זכה לכותרות בכל העולם, כשעוד ועוד אנשים מאמינים שמדובר בהתערבות אלוהית שנועדה להגן על ישראל מפני ארגון הטרור הידוע לשמצה.

סוםפה שצילמו חיילים בגולן. צילום מסך
הענן תקוע בביקורת דרכונים/צילום מסך

חיילים צילמו את תופעת הטבע המעניינת, שפורסמה מאוחר יותר בשלל עמודי פייסבוק ואתרי חדשות (וגם אצלנו, אבל בעמוד הפייסבוק של Israel News Online, לא מיהרו לשלול את ההשערה על נס מוקדם של חנוכה. הסערה הביזארית התרחשה בחמישי שעבר, ה-1 בדצמבר, בסביבות השעה 8 בבוקר ובפוסט שהעלו בעמוד נכתב כי "ניתן לראות שהסערה המוזרה לא חוצה את הגבול לתוך ישראל והיא משמשת חיץ בין דאעש לישראל", והם מזמינים את הגולשים לתת הסברים להמ שרואים שם. אחד המאמינים כתב בתגובה: "זו בהחלט התערבות אלוהים. אלוהים מגן על ישראל. אמן!". אחר, סקפטי, הוסיף: "מצטער לבאס, אבל זו פשוט תופעה שגרתית של מזג אוויר. אל תקפצו למסקנות". אנחנו לא קפצנו. זה הם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

עכשיו אתם מאמינים? - שלל הכותרות בעיתונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully