וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלכת היופי התנצלה בשידור על שבגדה עם האלוף שאשתו בהריון

9.12.2016 / 7:06

הרומן השערורייתי בין האלוף האולימפי לבדמינטון ומלכת היופי לשנת 2009 הכה את הסינים בתדהמה, והתנצלותם הפומבית כנראה לא תעזור להם להציל את הקריירה

צילום מסך

בסרטון – ההתנצלות של מלכת היופי

האלוף האולימפי בבדמינטון נתפס בוגד באשתו ההרה עם מלכת יופי. האתלט הסיני, לין דן, פעמיים אלוף אולימפי, תועד ע"י צלם פפראצי מתחבק ומתנשק בלהט עם הדוגמנית זאו יאקי, מיס טוריטס לשנת 2009. הרומן החל בספטמבר, כשאשתו של דן, קסי קסינגפאנג, הייתה בהריון מתקדם עם בנם הראשון. הרומן נחשף אחרי לידת התינוק וגרם לזעזוע ברחבי סין, מה שהניע את דן ויאקי להתנצל בפומבי.

בתמונות שפורסמו ב-17 בנובמבר ב-Weibo, המקבילה הסינית לטוויטר, נראים דן, בן ה-33, ויאקי בת ה-34, מתנשקים בחדר במלון. התמונות משכו תשומת לב מכל ערוצי התקשורת הגדולים בסין. שעות ספורות לאחר הפרסום, לין פרסם הודעת התנצלות בחשבון ה-Weibo שלו, שם יש לו כמעט 3.7 מיליון עוקבים. בהודעה כתב: "כגבר, לא אגן על עצמי יותר, אך ההתנהגות שלי פגעה במשפחה שלי ואני רוצה להתנצל בפניהם כאן. אני מצטער".

האלוף האולימפי הסיני בגד באשתו בזמן שהייתה בהריון. Weibo, צילום מסך
האלוף האולימפי הסיני בגד באשתו בזמן שהייתה בהריון/צילום מסך, Weibo

אשתו מזה 6 שנים, שהייתה בעצמה פעמיים אלופת עולם בדמינטון, ילדה את בנה הראשון ב-5 בנובמבר ודן פרסם תמונה שלו עמם באותו היום. אחרי פרסום התמונות החושפניות, היא פרסמה הצהרה משלה ב-weibo, בה תיארה את בעלה כ"אדם שנושא אחריות על מעשיו ומוכן לתקן את הטעויות שלו". היא הוסיפה: "המשפחה תתמודד עם הסערה ביחד". הפוסט שלה מלווה בתמונה שלה עם לין ובנם התינוק מחזיקים ידיים.

גם מלכת היופי התנצלה בסרטון קצר וקראה מכתב התנצלות במסיבת עיתונאים בעוד היא זוכה לקריאות בוז מהקהל. בדבריה ציינה שלא חשבה שההחלטות הרשלניות שלה יפגעו בכל כך הרבה אנשים ושהשבוע האחרון היה הגרוע ביותר בחיים שלה. היא הכחישה את השמועות שלין קנה לה בית ומכוניות יוקרה במהלך הרומן שלהם.

עוד באותו נושא

הבעל שתפס את אשתו בוגדת בו עם רחפן: "רציתי להרוג אותו"

לכתבה המלאה
הדוגמנית ומלכת היופי הסינית זאו יאקי. Daily Mail, צילום מסך
הדוגמנית ומלכת היופי הסינית זאו יאקי מתנצלת/צילום מסך, Daily Mail

לין דן הוא אישיות מאוד מפורסמת בסין. הוא זכה לכינוי "סופר דן" על ידי אוהדי ספורט סינים, והיה ידוע בנוכחות הדומיננטית שלו על המגרש. לפני השערורייה, הוא היה ספורטאי פופולרי מאוד בסין. הוא זכה המדליית הזהב האולימפית במשחקים שנערכו ב-2008 ו-2012 ובשנה שעברה השיק את מותג התחתונים "אינטימי" ועמו סדרת תמונות פרומו שמציגות ומשוויצות בגוף השרירי שלו.

כחבר צבא השחרור העממי של סין, הוא נתפס כאיש ציבור המייצג פטריוטיות ואמונה. אולי זו הסיבה שהציבור הסיני זועם במיוחד על ההתנהגות הבלתי הולמת שלו. "למרות שנחשפת והודית בטעות שלך, אני עדיין מאוכזב", כתב אחד ואחר הוסיף: "זכית בכל כך הרבה משחקים ועדיין הפסדת המון בחיים שלך. זה לא שווה לנהל רומן". אחר כתב: "כדאי שתדאג עכשיו לטפל באשתך ולדאוג למצב הרגשי שלה. היא רק עכשיו ילדה תינוק". התנצלותו גרפה מעל מיליון תגובות ברשת, רובן שליליות.

מלכת היופי מתנצלת על הרומן עם אלוף הבדמינגטון. צילום מסך
מלכת היופי והאלוף האולימפי שהשיק מותג תחתונים על שמו/צילום מסך

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully