וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעל שתפס את אשתו בוגדת בו עם רחפן: "רציתי להרוג אותו"

17.11.2016 / 9:04

"הביטו היטב ותוכלו לראות איך 18 שנים יורדות לטמיון", אמר הבעל המסור לצופים שלו אחרי ששלח רחפן לעקוב אחר אשתו - וגילה שהיא בוגדת בו עם גבר אחר. לאחר שפרסם את החשיפה, הוא הואשם בריגול, ובזיוף

YOAG

בעל תפס את אשתו בוגדת בו אחרי שעקב אחריה עם רחפן. הבחור המסכן, שקורא לעצמו ביוטיוב "יאוג" (שמו האמיתי - ג'ון קונסיגילו), החל לחשוד באשתו מספר שבועות לפני כן, לאחר שזו התנהגה בצורה מחשידה. בסרטון שפרסם נראית אשתו הולכת לאורך כמה רחובות מביתם, מגיעה לחניון ריק ונכנסת לרכב של אדם זר. כשהוא מגלה את האמת, הוא מספר לצופיו: "הביטו היטב ותוכלו לראות איך 18 שנים יורדות לטמיון".

קונסיגילו ניסה פעמיים לעקוב אחר אשתו ברגל, אך חשדותיו התבדו כשגילה שהיא מגיעה לעבודה. לאחר שעלה במוחו הרעיון להשתמש ברחפן כאמצעי מעקב, הוא המתין לרגע המתאים ושלח את הרחפן שלו לעבודה. בהתחלה היה נראה שהיא הולכת במסלול הקבוע שלה, רק שאז היא חצתה לרחוב אחר והלכה לכיוון בית המרקחת הקרוב. כשהגיעה אל הצומת מולו היא פיזרה את שערה והורידה לבעלה את הלב, "הנה היא מפזרת את השיער. נהדר, את מתייפייפת בשביל הגבר איתו את הולכת לבגוד בבעל שלך, אה? כן. תוודאי שהשיער שלך מסודר היטב", הוא מפרשן את הקטע.

בעל תפס את אשתו בוגדת - עם רחפן. צילום מסך
תפס את אשתו בוגדת בו באמצעות רחפן/צילום מסך

האישה בשחור נראית חוצה את הכביש אל עבר מגרש החניה כשאז מגיעה למקום מכונית שחורה ונעצרת לידה. האישה ניגשת לנהג, ככל הנראה מנשקת אותו ונכנסת אל המכונית. "תראו, אם לא תסתכלו טוב - אתם תפספסו את זה. הנה זה בא. זה קרה! 18 שנים, בום! 18 שנים הלכו. 18 שנים ואת פשוט זורקת את זה ככה", צועק הבעל בייאוש, "היו לנו נישואים טובים, חשבתי שאלה היו נישואים די טובים. כנראה שלא. 18 שנים. ובכן, לכי ת***".

חלק מהצופים כאבו את כאבו וחלק האשימו אותו בריגול לא צודק ודי קריפי אחרי אשתו. אלה שלא בחרו צד, אמרו שלא השתכנעו שהסרטון אמיתי וחושבים שהוא רק ניסה ליצור סרטון ויראלי כדי להרוויח כסף על גב הצופים שלו. בתגובות קודמות שפורסמו ב-Reddit, הבחור סיפר שיש לו מספר ערוצי יוטיוב שמניבים לו עשרות אלפי דולרים בפרסום, אך הוא גם הזכיר לא פעם את אשתו ונעזר בה כניצבת לכמה מהסרטונים שלו – כלומר שזה עדיין מתקבל על הדעת שדבר כזה יקרה. אמיתי או לא - קשה להישאר אדישים לתגובה שלו. מה אתם אומרים?

עוד באותו נושא

גבר נבגד מכה את אשתו והמאהב - ומתקשר לחמתו כדי לקבל הסברים

לכתבה המלאה

צפו בסרטון המלא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully