וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה והמאהב שלה נתקעו בזמן הסקס - ועברו השפלה פומבית

2.12.2016 / 4:04

זוג בוגד נתפס במערומיו לאחר שנתקעו אחד בשני כשקיימו יחסי מין - והובלו ע"י השכנים לטיפול רפואי כשכולם מסתכלים. התקשורת המקומית מדווחת שבכפר מאמינים שהבעל פנה לרופא אליל כדי שירקח שיקוי שיגרום לזה

צילום מסך

אישה נשואה והמאהב שלה עברו מסע השפלה נוראי לאחר שנתקעו זה בתוך זו בזמן שקיימו יחסי מין ונאלצו לקרוא לשכנים שיובילו אותם לרופא. הזוג הבוגדני, מקיסי שבמערב קניה, לא עמדו בכאב וצעקו לעזרה. השכנים מיהרו לקחת אותם אל הרופא כשהם עדיין עטופים בסדינים ומנסים להתחבא מהקהל שהתאסף סביבם. זה כמובן לא עזר להם: עוד ועוד אנשים עקבו אחר הזוג התקוע בדרכו לרופא וניסה לזהות במי מדובר.

זוג בוגד נתפס. צילום מסך
זוג נתפס בעת בגידה/צילום מסך

התקשורת המקומית מדווחת שעל פי השמועות היה זה הבעל הנבגד שנתן לאשתו בסתר שיקוי שהוכן ע"י רופא אליל, שנועד להדביק את השניים זה לזה כדי להוכיח את מעשי הבגידה שלה. זאת לאחר שבמשך זמן רב חשד שאשתו בוגדת בו. על פי הדיווח, הבעל שלח את השניים לרופא האליל שרקח עבורו את השיקוי וזה הפריד ביניהם, לא לפני שהוא דרש מהמאהב לשלם קנס על המעשה שלו.

עוד מדווחים שלמאהב לא הייתה אפשרות לשלם במקום מאחר שהוא נמצא במצב כלכלי קשה, אך הוא הבטיח לשלם כשיוכל. בתקשורת מדווחים שבגידה היא בעיה חברתית מאוד נפוצה בקניה ורופא האליל מקווה שאנשים שבוגדים בבני הזוג ילמדו לקח מהסיפור הזה וישנו את דרכם בהתאם.

עוד באותו נושא

הבעל שתפס את אשתו בוגדת בו עם רחפן: "רציתי להרוג אותו"

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully