וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפינגווינית שנתפסה על חם בוגדת בבן זוגה - מדברת על הכל

18.11.2016 / 6:57

עוד תיעוד נדיר של הנשיונל ג'יאוגרפיק עושה המון רעש ברשת בימים האחרונים - כשהפעם מדובר בקרב אלים במיוחד בין שני פינגווינים - הבעל הנבגד והמאהב של אשתו. בעמוד טוויטר חדש המוקדש לאישה הבוגדנית, היא מספרת את הצד שלה

National Geographic

עזבו אתכם מסדרות מתח בנאליות. את האקשן האמיתי תמצאו בתכניות הטבע של הנשיונל ג'יאוגרפיק, שלא מפסיקות להוכיח כמה הטבע שלנו יותר מעניין מאיתנו. הצופים בטירוף בגלל משולש אהבה אכזרי בין פינגווינים ששודר בתכנית "קרב חיות לילי". צוות התכנית תפס במצלמות סצינה קשה מאוד בין שלושה פינגווינים - הבעל, אשתו והמאהב שלה.

קרב פינגווינים. טוויטר, צילום מסך
משמאל הבעל ומימין אשתו והמאהב שלה/צילום מסך, טוויטר

הסרטון נפתח כשהבעל חוזר הביתה ומוצא שם את אשתו עם פינגוון אחר. הוא מיד קורא עליו תיגר והשניים פוצחים בקרב מכות אכזרי. "האסטרטגיה שלו פשוטה: להיאבק בהורס המשפחות הזה עד שיברח", מסביר הקריין. לרוב הציפורים יש עצומות חלולות בכנפיים שהופכות אותן לקלות יותר לתעופה. מאחר שפינגווינים אינם עפים - בכנפיים שלהם יש עצמות מוצקות. השניים משתמשים בכנפיים כדי לחבוט אחד בשני ממש כמו מחבטי בייסבול. הקריין מסביר שהם מסוגלים לתת עד 8 מכות בשנייה, "הבעל עומד לאבד את האמא של הילדים שלו" הוא מוסיף.

עוד באותו נושא

דג קניבל: קרב מוזר בין שני שפמנונים מהפנט את הגולשים

לכתבה המלאה
קרב פינגווינים. טוויטר, צילום מסך
הבעל והמאהב נלחמים על לבה/צילום מסך, טוויטר

אחרי זמן קצר השניים מתעייפים, נעצרים וקוראים לאישה שתחליט מי מהשניים מנצח. היא מגיעה לשם ובוחרת במאהב שלה. הבעל לא מוותר בקלות ועוקב אחריהם כשהשניים חוזרים הביתה. "המאבק רחוק מלהסתיים", מסביר הקריין, "כשהורס המשפחות מסתתר במאורה, הוא מבין שהדרך היחידה להגיע אליו היא בהתקפת מקור". השניים פורצים בקרב נוסף וקשה יותר מקודמו, כשבסופו - וכשהבעל פצוע ומדמם - הוא קורא שוב לאשתו בניסיון אחרון להציל את כבודו - אך היא שוב בוחרת במאהב. "הוא הולך משם מובס ומושפל. הוא ילקק את הפצעים שלו וימשיך הלאה", מוסיף הקריין, "במושבה של כמעט רבע מיליון - יש עוד הרבה דגים בים".

הקרב המלא

הסרטון הזה צבר בשבוע יותר מ-319 אלף לייקים בטוויטר, והתגובות למסע ההשפלה של הבעל לא איחרו להגיע. "זה היה קשה לצפייה", סיכם אחד את הסרטון והוסיף: "נשבר לי הלב על הבחור הזה. הוא עשה את כל מה שכתוב באגדות - ועדיין נשאר לבד". אחד המשתמשים שלקח את זה ללב יותר מדי, פתח עמוד טוויטר לאשתו של הפינגווין כדי שהיא כביכול תוכל לספר את הצד שלה בסיפור.

קרב פינגווינים. טוויטר, צילום מסך
האישה שוב בוחרת במאהב/צילום מסך, טוויטר

אשת הפינגווין, לכאורה, כועסת על השם הרע שהוציאו לה ברשת ולא מתכוונת לספוג עוד. "אנשים קוראים לי ז**ה, בלי לשמוע את הצד שלי בסיפור", היא צייצה בפומבי, "אני רק מבקשת, אל תשפטו אותי. אחרי שהתחתנו, הבנתי שאין לו עבודה ויש לו ז*ן קטן, אך כמו אישה טובה - נשארתי לצידו". עוד היא טוענת (לכאורה כמובן) שהיחסים ביניהם התדרדרו לנקודה שבה היא הייתה חייבת לחפש נחמה בזרועותיו של פינגווין אחר, "בקצרה, בעלי בגד בי והיה חוזר הביתה בשעות מאוחרות. הבחור הזה תמיד היה שם בשבילי כשהיה לי קר. מי שהפיץ את הסרטון הזה לא היה הוגן כלפיי. הוא גרם לי להיראות כמו ז**ה מרשעת". לעמוד המזויף יש כבר 14 אלף עוקבים שנורא השתעשעו מהרעיון. תכל'ס, מצחיק.

הציוצים שלה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully