וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: קרוקודיל ענק נכנס לבריכה - והגבר נטש שם את חברתו

5.11.2016 / 6:57

הגבר זינק החוצה מבריכת השחייה כשקרוקודיל באורך 2 מטרים נכנס פנימה - והשאיר את החברה שלו להילחם לבד על חייה. ברשת כועסים עליו מאוד

צילום מסך

כאלה אנחנו - ישר מחפשים את מי להאשים. סרטון קשה לצפייה של קרוקודיל נכנס לבריכת שחייה ותוקף זוג עשה את דרכו לרשת ובמקום לשמוח שהשניים יצאו מזה בחיים - אנחנו מעדיפים להתעצבן על הגבר שהעז בכלל לצאת מהבריכה ולהשאיר מאחור את חברתו להילחם בקרוקודיל לבדה. למה לשפוט אבל, למה?

זוג מאפריקה ניצל את שעת הלילה המאוחרת לשחיה קצרה בבריכה כשלמקום - וללא אזהרה מוקדמת - הגיע לו קרוקודיל באורך כ-2 מטרים שיצא מבין כיסאות הנוח וקפץ לבריכה. הגבר, באינסטינקט הגיוני, קפץ מהבריכה החוצה והשאיר את חברתו בצעד נואש להילחם בזוחל. למרבה המזל, היא הצליחה להגיע לקצה השני של הבריכה לפני שהקרוקודיל הצליח למשוך אותה לתוך המים - אך הוא לא ויתר וחזר לסיבוב שני. הפעם החבר חזר להצילה והצליח להסב את תשומת לבו של הקרוקודיל, בזמן שהיא הרימה עצמה בכוחות אחרונים מהמים. הקרוקודיל נותר מובס בתוך הבריכה והמשיך לשהות בה דקות ארוכות.

קרוקודיל בבריכה. צילום מסך
קרוקודיל קפץ לבריכה והפתיע את הזוג בשעת לילה מאוחרת/צילום מסך

הקטע שצולם בקריבה, זימבבואה, בשישי האחרון צבר יותר מ-81 אלף צפיות ביוטיוב, ורבים - כפי שכבר ציינו - בחרו להתעצבן במקום לפרגן. "היא צריכה לעזוב אותו", כתב אחד הצופים ואחר הוסיף: "תראו איך הבחורה מתרחקת מה'גיבור' שלה אחרי שהיא יוצאת מהבריכה. יש לי הרגשה שזה נגמר ביניהם". הארי וילסון בחר לפרגן לבחור: "אתם לא יודעים איך אתם הייתם מגיבים בסיטואציה כזאת. הוא פעל מתוך אינסטינקט הישרדותי. להילחם או לברוח". אחר בחר שלא להתעסק בזוג ופשוט הציע: "אולי פשוט תקימו גדר סביב הבריכה. זה יעזור". הו, תודה לך מר. בדיעבד. מה היינו עושים בלעדיך?

עוד באותו נושא

קשה לצפייה: פעוט בן שנתיים משחק להנאתו עם נחש ענק

לכתבה המלאה

עוד בנושא:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully