וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברו של הנרצח במסיבת השחרור בפתח תקווה: "הוא לא אהב בעיות"

דניאל, חבר ילדות של אריאל ווסה בן ה-22 שנדקר למוות, אמר כי השניים נהגו לבלות יחד כל פעם שהיו יוצאים לחופשה מהצבא. "אם הייתי שם אתמול, הוא לא היה נרצח". בית המשפט האריך את מעצרם של שני חשודים בארבעה ימים

חדשות 2

"הוא היה אדם איכותי מאוד, הוא לא אהב בעיות" – כך אמר היום (שישי) דניאל, חבר ילדות של אריאל ווסה בן ה-22, שנדקר הלילה למוות בקטטה שפרצה במסיבת שחרור בפתח תקווה. "הוא תמיד היה מוקף בחברים. אם הייתי שם אתמול בערב, אריאל לא היה נרצח".

דניאל שחזר את הרגע שבו שמע כי חברו הטוב נרצח: "חזרתי הבוקר מהצבא ושמעתי על הרצח בפתח תקווה", סיפר. "לא תיארתי לעצמי שזה אריאל, חבר הילדות והשכן שלי. כשהיינו חוזרים מהצבא כל אחד מהיחידה שלו, הייתי מחליפים חווית ויוצאים לבלות. זו אבדה גדולה לחברה".

קרוב משפחתו של אריאל סיפר כי הוא אח שני מתוך שישה. "בחור מצחיק עם הרבה שמחת חיים, רגיש, תמיד מוכן לעזור לאחים ולחברים", אמר. "הוא היה תמיד בשביל כולם. תמיד נזכור את אריאל בלבנו". הלווייתו של אריאל תיערך ביום ראשון בשעות הבוקר, בבית העלמין ירקונים שבפתח תקווה.

עוד בוואלה! NEWS:
ארבעה שבועות, ארבעה מקרי רצח בפתח תקווה: "רצף חריג"
לקראת השבת המתוחה בעמונה: הרבנים מנסים להוריד את גובה הלהבות
אסון המטיילים בדרום: "האב החזיק בילד שלו במשך כל הנפילה"

אריאל וואסי, בן 22 שנרצח בקטטה במהלך מסיבת שחרור בפתח תקווה, דצמבר 2016. ספק 500
"תמיד מוכן לעזור לאחים ולחברים". אריאל ווסה/ספק 500

התגרה פרצה בסביבות השעה 23:30 במהלך מסיבה בדירה ברחוב החמישה בעיר. תחילה נפצע אריאל באורח קשה, ופונה לבית החולים בילינסון בעיר, שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

השוטרים שהגיעו לזירה עיכבו לחקירה 15 מהמשתתפים באירוע, ועצרו שלושה מתוכם בחשד למעורבות במקרה. בית משפט השלום בעיר האריך בארבעה ימים את מעצרם של שני חשודים - בני 23 ו-21 מראש העין ומאלעד. החשוד השלישי שוחרר לביתו בתנאים מגבילים.

עו"ד אבי כהן, שמייצג מטעם הסניגוריה הציבורית את אחד החשודים, אמר: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי. הוא מכחיש את החשדות שהועלו נגדו"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
צעיר בן 21 נדקר למוות בקטטה בפתח תקווה, 9 בדצמבר 2016. ראובן קסטרו
זירת בדקירה בפתח תקווה, היום/ראובן קסטרו
צעיר בן 21 נדקר למוות בקטטה בפתח תקווה, 9 בדצמבר 2016. ראובן קסטרו
"בחור מצחיק עם הרבה שמחת חיים". זירת האירוע/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully