וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורש מעסקיו? טראמפ ימשיך לשמש מפיק בפועל בתכנית הריאליטי שהנחה

9.12.2016 / 9:55

שמו של איש העסקים, שיושבע בחודש הבא לנשיאה ה-45 של ארה"ב, ימשיך להופיע גם העונה בקרדיטים של התכנית "המתמחה". זאת, למרות שהצהיר שיפסיק לנהל את עסקיו כדי "להתמקד באופן מוחלט בניהול המדינה"

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

(טראמפ מציג את שר ההגנה המיועד בממשלו, ג'יימס מאטיס, השבוע)

בחודש הבא יושבע דונלד טראמפ כנשיא ארצות הברית ה-45, לאחר ניצחונו המפתיע בבחירות שנערכו ב-8 בנובמבר. אולם, טראמפ יהיה הנשיא הראשון שהוא גם כוכב ריאליטי. בעונתה החדשה של התכנית "המתמחה", שאותה הנחה בעבר ושידורה יחל כשלושה שבועות טרם השבעתו, זוכה טראמפ לקרדיט כמפיק בפועל.

בתכנית, שעלתה לאוויר לראשונה בשנת 2004 ברשת NBC, התמודדו צעירים וצעירות על משרת התמחות בתאגיד העסקים בניהולו של המיליארדר. דמותו של טראמפ זכורה במיוחד מהתכנית בשל משפט המפתח "אתה מפוטר!" שהיה מטיח בכל מתמודד שהודח. העונה החדשה, בהנחייתו של שחקן הקולנוע ומושל קליפורניה לשעבר ארנולד שוורצנגר, צולמה בחודש פברואר האחרון, במהלך המירוץ לנשיאות.

עוד בוואלה! NEWS:
חשד לרצח בפתח תקווה: צעיר כבן 20 נדקר למוות במהלך מסיבת שחרור
"הפסיקו לשתוק": חושפת הטענות להטרדות הח"כ מהבית היהודי מדברת
"הפעם הולכים עד הסוף": הכנות אחרונות לקראת פינוי עמונה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניגוד להמלצות יעביר את עסקיו לניהול ילדיו הבוגרים. טראמפ בתקופתו כמנחה התכנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

כשהחל להתמודד בבחירות המקדימות לנשיאות במפלגה הרפובליקנית עזב טראמפ את הנחיית התכנית, שיצאה לפגרה בת כשנה. אך עתה נראה שהקשר של איש העסקים מניו יורק לתכנית הטלוויזיה לא נגדע לחלוטין. זאת, על אף הצהרותיו של הנשיא הנבחר כי יפסיק לנהל את עסקיו על מנת "להתמקד באופן מוחלט בניהול המדינה, בשביל להשיב את אמריקה לגדולתה". בעבר אף הודיע טראמפ כי יעביר את ניהול החברות שברשותו לשלושה מילדיו הבוגרים – בניגוד להמלצותיהם של מומחים לאתיקה שלטונית במדינה, הדוחקים בו למכור את החברות ולהעביר את הכסף לניהול בקרן השקעות "עיוורת", בפיקוח של גורם עצמאי שאינו מקורב אליו.

רשת NBC התנערה מטראמפ בתחילת המירוץ לנשיאות בשל התבטאויותיו כלפי מהגרים ממקסיקו, אך המשיכה במגעים לשידור עונה נוספת של התכנית, אותה מפיקה חברת MGM. גם נשיא MGM עצמה, מארק ברנט, שהפיק בעבר להיטי ריאליטי דוגמת "הישרדות" ו-"דה וויס", הצהיר כי הוא אינו תומך בטראמפ וגינה את "השנאה, הפלגנות והמיזוגניה" שלדבריו באו לידי ביטוי במהלך הקמפיין שניהל. זאת, בעקבות כתבה שפרסמה סוכנות הידיעות "אי-פי" ובה נטען כי בצילומי התכנית "המתמחה" התבטא טראמפ כלפי מתמודדות באופן הגובל בהטרדה מינית. MGM סירבה לפרסם קלטות מהצילומים בטענה כי הדבר יפר את זכויות היוצרים והחיסיון של המשתתפים בתכנית.

מתוך "המתמחה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully