וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הותר לפרסום: נעצרה חוליית חמאס שתכננה לבצע פיגוע ירי וחטיפה

8.12.2016 / 15:10

כוחות שב"כ, צה"ל ומג"ב הביאו למעצרם של חברי החוליה, ובהם האסיר הביטחוני אברהים גנימאת שהיה מעורב בשורת פיגועים קטלניים בשנות ה-90'. החוליה אף ערכה תצפיות מקדימות על אזור צוריף בכוונה לפגוע בחיילים או לחטוף אותם

עריכה: שניר דבוש

תשתית רחבה של חמאס שעמדה להוציא לפועל פיגוע ירי וחטיפה עבור מיקוח נחשפה על ידי שב"כ בשיתוף פעולה עם צה"ל ומג"ב - כך הותר היום (חמישי) לפרסום. חברי התשתית, פעילי הארגון מצוריף ומחברון, תכננו להוציא לפועל פיגועים בניסיון לשחרר אסירים ואף ערכו תצפיות מקדימות על כוחות צה"ל באזור צוריף.

במעורבים המרכזיים בפרשה נמצא האסיר הביטחוני אברהים עבדאללה גנימאת, בן 58 מצוריף, הנושא מאסר עולם בגין מעורבותו בשורת פיגועים קטלניים בשנות ה-90, בהם חטיפה ורצח של החייל שרון אדרי.

עוד בוואלה! NEWS:
עם דגל ישראל בקוקפיט: בצה"ל נערכים לנחיתה ההיסטורית של ה-F-35
מחבל ניסה לדקור שוטרי מג"ב בצומת תפוח ונורה למוות
דיווח: שני בני אדם נהרגו בקריסת מנהרה במזרח רצועת עזה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת חקירת הפרשה נעצרו פעילי חמאס נוספים, ובהם בניו של אברהים, פאדי ושאדי, וחתנו מוחמד מחמוד; היתם נעים חמידאן מג'בעה, שסייע בהסתרת אמצעי לחימה, ג'אד סולטאן מחברון, סוחר אמל"ח אשר סיפק לתשתית חלק מהנשקים וראמי רג'וב מדורא, שתכנן עם אברהים גנימאת פיגוע חטיפה בעת שהותם בכלא.

במסגרת החקירה הוסגרו נשקים ואמצעי לחימה רבים, לרבות שני רובי קלצ'ניקוב, שלושה אקדחים, רובה ציד, M-16 ארוך, M16 קצר, מחסניות ותחמושת נוספת. חקירתם של החשודים הסתיימה ובימים הקרובים צפויה התביעה הצבאית ביהודה להגיש כתבי אישום כנגד המעורבים.

משב"כ נמסר: "חשיפת התשתית מצביעה על המוטיבציה הגבוהה של פעילי חמאס, בשטח ובבתי הכלא, לבצע פיגועים חמורים ובכללם פיגועי חטיפה וירי. שירות הביטחון הכללי, יחד עם צה"ל, שב"ס ומשטרת ישראל, ימשיך לפעול כל העת במטרה לחשוף ולסכל את פעילותן של חוליות טרור המבקשות לבצע פיגועים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שבעה חברי חוליית חמאס נעצרו בחשד לתכנון פיגועי ירי וכן פיגוע חטיפה ומיקוח, 8 בדצמבר 2016. דוברות שב"כ, אתר רשמי
כלי הנשק שנתפסו/אתר רשמי, דוברות שב"כ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully